اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش نایین خبر داد:

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 60 مدرسه

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت: انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش از ۶۰ مرکز آموزشی شهرستان نایین و با مشارکت خوب والدین دانش‌آموزان برگزار شد.

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در 60 مدرسه
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، رحیم رضاپور بعد از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ اولیا و مربیان به مناسبت بیست و چهارم مهر روز انجمن اولیا و مربیان در مدرسه راهنمایی دخترانه فاطمه‌الزهرا در بین والدین و دانش‌آموزان اظهار داشت: پیوند عمیق بین اولیا و مربیان زمینه‌ساز ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و اولیای آنها در این راه نقشی اساسی و کلیدی دارند که تعامل و همکاری آنان نقشی حیاتی در راه آموزش صحیح این سرمایه‌های ملی دارد.
معاون آموزش و پرورش شهرستان نایین تصریح کرد: تأثیر تعامل مطلوب و مناسب والدین با مدرسه و مربیان بسیار حیاتی و ارزشمند است و یکی از عوامل موفقیت دانش‌آموزان، ارتباط تنگاتنگ بین خانواده و مدرسه است.
وی تاکید کرد: همکاری صمیمانه اولیا و مربیان زمینه مساعد تربیت نسلی پویا و اثرگذار را در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش فراهم می‌کند.
رضاپور تصریح کرد: تا زمانی که خانواده‌ها همراه آموزش و پرورش نباشند، شکوفایی استعداد دانش‌آموزان ناقص می‌ماند و روز پیوند اولیا و مربیان فرصتی است که نقش انجمن اولیا و مربیان بازخوانی شود.
وی با اشاره به این که شهرستان نایین بیش از 5هزار دانش‌آموز دارد، افزود: بر این اساس روز 24 مهر‌ماه در تقویم کشور به‌عنوان روز پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده و به همین مناسبت، زنگ اولیا و مربیان در تمامی مدارس استان نواخته شده است.
رضاپور با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در بیش از ۶۰ مرکز آموزش شهرستان نایین گفت: این انتخابات با مشارکت بیش از 80 درصد اولیای دانش‌آموزان با موفقیت برگزار شد که مهمترین هدف آن مشارکت والدین در امور پرورشی، عمرانی و آموزشی مدارس است.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت اولیا در امور مدرسه به دلیل کمک مالی نیست، تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان نایینی در سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برای کمک به امر آموزش و پرورش شهرستان کمک مالی کرده‌اند که تأثیر بسزایی در فعالیت‌های مدارس داشته است.
معاون آموزش و پرورش نایین با تاکید بر بالا بردن سطح آگاهی‌های موردنیاز خانواده‌ها افزود: در این راستا، برای اولیای دانش‌آموزان یک دوره کامل آموزش خانواده در سطح تمامی مدارس شهرستان برگزار شد که با استقبال ۸۰ درصدی والدین مواجه شد و در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره اهدا شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول