اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت اولیا و مربیان است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت بین اولیا و مربیان است.

تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت اولیا و مربیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در جلسه انجمن اولیا و مربیان بخش آبپخش اظهار داشت: مدارس جایگاه مهمی در تربیت دانش‌آموزان دارند و تقویت این جایگاه نتایج ارزنده‌ای در پی دارد.
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: بزرگترین کرامت خداوند بحث تعلیم و تربیت است که بهترین نعمت خداوند به انسان است.
خرم‌روز عنوان داشت: تعلیم علم مهم‌ترین راه ارتقا و پیشرفت است که نیازمند برنامه‌ریزی اساسی برای آموزش و تعلیم و تعلم نسل جوان است.
وی افزود: هدف اصلی از تعلیم و تربیت، رشد و پیشرفت انسان است و باید در زمینه علم‌آموزی به آموزش معارف اسلامی برای حفظ جوانان از آفت‌های جامعه توجه جدی شود و با فرزندانمان ارتباط صحیح و اسلامی داشته باشیم تا زمینه بروز استعدادهای آنها فراهم شود.
خرم‌روز هدف از ایجاد انجمن اولیاء و مربیان را تلاش برای حل مسائل و مشکلات مدارس دانست و اذعان داشت: انجمن اولیاء و مربیان با هدف پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تشکیل می‌شود و در این انجمن از همه توانایی‌ها برای تربیت هرچه بهتر آینده‌سازان میهن اسلامی بهره ‌برده می‌شود.
این مسئول در ضرورت تعلیم و تربیت عنوان داشت: تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت خوبی بین اولیا و مربیان است که با تعامل و ارتباط مستمر خود می‌توانند زمینه و بستر لازم را برای رشد و پیشرفت فرزندان خود فراهم کنند.
بخشدار آبپخش بر تعامل هرچه بیشتر انجمن اولیاء و مربیان تاکید کرد و گفت: اولیاء دانش‌آموزان و مربیان مدارس با هماهنگی هم می‌توانند به بهترین نتیجه در امر آموزش دانش‌آموزان و توسعه روح همکاری میان خانه و مدرسه دست یابند.
خرم‌روز تصریح کرد: ایجاد انجمن اولیا و مربیان بستر مناسب برای مشارکت‌های والدین در نظام آموزشی کشور را فراهم کرده که این تعامل نشانه عشق و علاقه مردم به تعلیم و تربیت است که در واقع انجمن اولیا و مربیان نقطه اشتراک بین دو نهاد فرهنگ‌ساز و ارزش آفرین در کشور اسلامی ماست.
وی یادآور شد: با ایجاد فضای مشارکت فعال والدین و اولیا با یکدیگر در دست‌یابی هدفی واحد در زمینه تربیت و تعلیم اسلامی می‌توانیم به پیشرفت‌های بسیار بزرگ در دنیا برسیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: دوره ابتدایی به دلیل جدایی کودکان و نوجوانان از فضای پر مهر خانواده مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز تلقی می‌شود و اولیاء دانش‌آموزان با همکاری با مدارس می‌توانند زمینه‌ساز تبدیل فضایی آرام برای دانش‌آموزان باشد. 
خرم‌روز افزود: اولیاء نقش ارزنده‌ای در رشد و کمال دانش‌آموزان دارند و باید تا آنجایی که مقدور است و سن دانش‌آموزان اقتضا می‌کند وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان در زمینه آموزشی را برای ایشان فراهم آورد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول