اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن اولیا و مربیان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

عضویت 14 هزار نفری والدین در انجمن اولیا و مربیان مدارس

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن اولیا و مربیان چهارمحال و بختیاری گفت: 14 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان این استان عضو انجمن اولیا و مربیان هستند.

عضویت 14 هزار نفری والدین در انجمن اولیا و مربیان مدارس
حسین قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مشارکت و همکاری اولیا و مربیان و ایجاد هماهنگی و همسویی بین خانه و مدرسه تضمین کننده بهداشت روان و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان بوده و موجب پیشرفت مسائل تربیتی دانش‎آموزان می‎شود.
وی بر ضرورت همکاری و مشارکت بیش از پیش والدین و مربیان تأکید کرد و افزود: همکاری و مشارکت اولیا و مربیان موجب رشد و ترقی همه جانبه دانش‌آموزان و شکوفایی استعداد آنان می‎شود.
قادری خاطرنشان کرد: از مجموع بیش از 2 هزار و 500 آموزشگاه فعال در این استان، در بیش از یک هزار و 750 آموزشگاه انجمن اولیا و مربیان تشکیل می‏‎شود.
مسئول انجمن اولیا و مربیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 200 دوره آموزش خانواده برای اولیا دانش‎‌آموزان این استان برگزار شد،گفت: این آموزش‎ها در زمینه‌های تربیت دینی، آسیب‌های ناشی از مواد مخدر و آموزش عمومی خانواده برگزار شد.
قادری از فعالیت شش مرکز مشاوره‌ای و راهنمایی در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد دو مرکز در شهرکرد و سامان و در هر یک از شهرستان‌های فارسان، لردگان و بروجن نیز یک مرکز مشاوره و راهنمایی فعال است.
وی در ادامه از دانش آموزان نسل امروز به‌عنوان مروجان علم و دانش در آینده نام برد و خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل همه جانبه اولیا دانش‌آموزان و مربیان در ارتقای رشد و توسعه استعدادها و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تاثیرات شگرفی را به همراه خواهد داشت.
قادری  بر ضرورت فراهم کردن بستر مناسب در راستای ایجاد فضا و محیطی شاداب در مدارس تاکید کرد و گفت: حضور فعال مربیان مدارس در کلاس‌های درس زمینه انتقال مفاهیم تربیتی صحیح و اصولی را برای دانش آموزان مهیا می‌کند.
وی همکاری و تعامل مستمر اولیای دانش آموزان با مسئولان آموزش و پرورش و مربیان مدارس از جمله مهمترین مولفه‌های موفقیت دانش‌آموزان برشمرد و بیان کرد: بدون تردید تعامل مستمر و مداوم اولیا و مربیان مدارس کارایی دانش‌آموزان را در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و درسی با موفقیت روزافزون توام خواهد کرد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بر همین اساس ارتقای آگاهی و بینش اولیا دانش‌آموزان، ایجاد فضای روحیه‌بخش در مدارس و کیفیت بخشی خدماتی مطلوب و همه جانبه به دانش آموزان از دیگر پارامترهای اساسی پیوند اولیا و مربیان مدارس است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول