اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

شکل‌گیری نهاد متولی توسعه روستاها ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توسعه ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی روستاها نیازمند وجود نهادی متمرکز دارد.

شکل‌گیری نهاد متولی توسعه روستاها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسن‌نژاد ظهر امروز در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در سنندج اظهار کرد: بعد از انقلاب به فرمان امام راحل توسط جهاد سازندگی اقدامات موثری در حوزه توسعه روستاهای کشور صورت گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات جهادگران در روستاها نشأت گرفته از روحیه، انگیزه، آرمان‌خواهی و اعتقادات راسخ جوانان آن دوران بود.

وی با بیان اینکه نوع مطلوب توسعه روستایی در جهاد سازندگی تجلی پیدا کرد، بیان داشت: بعد از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از سال 68 برنامه توسعه روستایی تعریف و مورد توجه قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اقدامات گسترده‌ای که در زمان جهاد سازندگی در روستاها انجام شد نتیجه مشارکت مردم بود.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: بعد از ادغام جهاد سازندگی تمامی اقدامات مربوط به روستاهای جزیره‌ای و به دستگاه‌های مختلف ارجاع داده شد.

وی گفت: با وجود خدمات ارزشمند دولت به روستاها هنوز توسعه روستایی اتفاق نیفتاده است.

وی به نامگذاری امسال با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید یکی از نیازهای اصلی کشور است که با تدبیر حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: مسئولان اجرایی نباید تنها به صحبت در رابطه با شعارها بسنده کنند بلکه باید فرمایشات رهبری را در حوزه اجرا عملی کنند.

حسن‌نژاد عنوان کرد: تمامی مسئولان باید برای استمرار و بعد ارتقای تولید در کشور همکاری و تلاش مضاعفی داشته باشند تا مردم نیز از تولید داخلی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: ایجاد بستری که اطمینان برای تولید در استان وجود دارد باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد تا شاهد سرمایه‌گذاری بیشتری در استان باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول