اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

100 روستا وارد مباحث آموزشی زیست‌محیطی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست خراسان‌رضوی از ورود 100 روستا به مباحث آموزشی زیست‌محیطی در استان خراسان‌رضوی خبر داد.

100 روستا وارد مباحث آموزشی زیست‌محیطی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسین آقامیری صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان زیست‌محیطی که در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: در سال 90، در 100 روستا تلاش کردیم که وارد مباحث زیست‌محیطی شویم و هم‌اکنون کار در 150 روستا عملیاتی شده و امیدواریم در سال جاری ظرفیت عملیات افزایش پیدا کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی با بیان اینکه در مورد واحدهای صنعتی نیز 18 سیستم آنلاین نصب شده، تاکید کرد: علاوه بر آن 6 آزمایشگاه معتمد نیز برای صنعتگران معرفی شد که تلاش می‌شود امسال به 18 آزمایشگاه برسد.

وی درباره طرح محیط‌یار مدارس بیان داشت: در برنامه‌ای دو ساله برای یک هزار مدرسه در استان خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی کردیم و کار در 70 مدرسه به صورت پایلوت آغاز شده است.

آقامیری با اشاره به حیطه مسائل اجتماعی و انواع گروه‌های مخاطب در حوزه محیط زیست بیان داشت: افرادی که به محیط زیست تجاوز می‌کنند افرادی هستند که مانند شکارچیان غیر‌ مجاز بیشتر به گونه‌های زیستی آسیب می‌رسانند.

وی افزود: مجموعه افراد جامعه که در هفته محیط زیست مخاطب هستند باید در جهت سلامت منابع طبیعی تلاش کنند که قطعاً بهبود زندگی شخصی خودشان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول