اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

مسایل فرهنگی در روستاها مورد غفلت واقع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: از مسایل فرهنگی در روستاها غفلت شده است.

مسایل فرهنگی در روستاها مورد غفلت واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در روستاهای سعدآباد اظهار داشت: توسعه فرهنگ دینی در شهرها و روستاها اهمیت زیادی دارد و به ویژه باید نسبت به افزایش سطح کیفی برنامه‌ها اهتمام ورزیم.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش مسئولان استان، شاهد رشد کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی هستیم که البته به هیچ وجه کافی نیست و باید تلاش خود را بیشتر و بهتر کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با تقدیر از همکاری مسئولین ادارات و دهیاران در ارتباط با برگزاری مراسم اعتکاف خاطر نشان کرد: استقبال جوانان از برنامه‌های مذهبی و دینی نشان‌دهنده ایمان بالای جوانان در منطقه است.

جمالی در ادامه بر لزوم رشد و ارتقای برنامه‌های دینی تاکید کرد و اذعان داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های متعدد و مفید در روستاها، مسائل فرهنگی را در آنها تقویت کرده و روستاییان به ویژه جوانان آنها را به سمت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جذب کنیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر مسائل غیر فرهنگی در روستاها افزایش یافته و از مسائل فرهنگی روستاها غفلت شده که باید با برنامه‌ریزی اصولی این معضلات را برطرف کرد.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: در دولت نهم و دهم به مسایل دینی توجه خوبی شده و شاهد رشد معنویات در جامعه هستیم.

غلامرضا وفایی افزود: سعدآباد دارای بافت فرهنگی قوی است و مردم همواره در مراسم مذهبی و برنامه‌های مذهبی پیشقدم هستند که بدون تردید افزایش کیفیت برنامه‌ها موجب جذب بیشتر این قشر می‌شود.

در ادامه نیز معضلات فرهنگی هر روستا توسط دهیاران شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات موجود ارائه شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول