اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و ترابری چالدران خبر داد

راه ارتباطی 40 روستای چالدران آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و ترابری چالدران گفت: راه ارتباطی 40 روستای چالدران با اعتبار 70 میلیارد ریال آسفالت می‌شود.

راه ارتباطی 40 روستای چالدران آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی راد پیش از ظهر امروز در بازدید از روند اجرای عملیات آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی چالدران اظهار داشت: با توجه به اینکه ساخت راه‌های روستایی در دولت عدالت محور در اولویت قرار گرفته است، در شهرستان چالدران نیز راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در حال ساخت هستند.

وی از آسفالت راه ارتباطی 40 روستا در چالدران خبر داد و افزود: امسال با اتمام عملیات اجرایی آسفالت کردن راه 40 روستا که شامل 65 کیلومتر است میزان راه‌های آسفالت روستایی چالدران به 37 درصد افزایش می‌یابد.

راد با بیان اینکه تا پایان امسال روستائیان از مزایای راه آسفالته و مناسب روستایی بهره‌مند می‌شوند گفت: تمام این روستاهای بالای 50 خانوار در بخش‌های مرکزی و دشتک چالدران قرار دارند که عملیات اجرایی آن‌ها در قالب ساخت پل، ابنیه‌های فنی، شن‌ریزی و زیرسازی آغاز شده و در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اعتبار ساخت این راه‌ها را 70 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه‌ها امسال بیش از سه هزار خانوار روستایی از مزایای راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست اداره راه و ترابری چالدران خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع 443 کیلومتر راه ارتباطی 183 روستا، راه ارتباطی 40 روستا به طول 75 کیلومتر آسفالت شده است که این میزان از لحاظ مسافت فقط 17 درصد از راه‌های ارتباطی روستایی چالدران را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول