اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود خبر داد

هزینه 2 میلیارد ریال برای عمران روستاهای بخش مرکزی جوانرود

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: ۲ میلیارد و 700 میلیون ریال امسال برای عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان جوانرود هزینه شده است.

هزینه 2 میلیارد ریال برای عمران روستاهای بخش مرکزی جوانرود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی عظیمی در بازدید از هفت روستای بخش مرکزی جوانرود اظهار کرد: در سال‌جاری باید با همت و تلاش بیشتر زمینه تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در کشور فراهم کنیم.

 عظیمی ادامه داد: همه وظیفه داریم تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور تلاش کنیم.

وی توجه به امور روستایی را جزو شاخص‌ترین برنامه‌ها و اقدامات عمرانی مسئولان این شهرستان برای سال 91 عنوان کرد و افزود: در سال‌جاری از تمام استعدادها و نیروها برای اثربخشی هر چه بیشتر و بهتر طرح‌های سازندگی در شهرستان جوانرود بهره‌گیری می‌کنیم. 

 فرماندار جوانرود با اشاره به پروژه‌های هفت روستای بخش مرکزی جوانرود گفت: این پروژه‌ها شامل آسفالت‌راه و اصلاح معابر و فاضلاب روستای بانی‌میران، اجرای طرح هادی، پل ماشین‌رو و دیوار ساحلی روستای سراب برد زنجیر، اجرای طرح هادی، فاضلاب‌کشی و روشنایی معابر در روستای سراب سیدعالی است.

عظیمی افزود: این پروژه‌ها 70 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. احداث اماکن ورزشی، جمع‌آوری سیستم دفع زباله، توسعه مراکز آموزشی، اصلاح معابر و احداث بوستان روستایی از جمله برنامه‌های امسال برای توسعه عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی است.

بخش مرکزی جوانرود 58 روستا دارد. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول