اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد

نوسازی سالانه 10 هزار واحد روستایی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: نوسازی 10 هزار واحد روستایی در هر سال در روستاهای آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

نوسازی سالانه 10 هزار واحد روستایی در آذربایجان‌غربی

 ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح ویژه بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از سال 84 در استان آذربایجان‌غربی آغاز شده و این اقدام در دو برنامه پنج ساله انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهداف مورد نظر در این زمینه تصریح کرد: این اقدام برای ارتقای سطح کیفی و کمی واحدهای مسکونی روستایی آغاز شده است.

عزیزی با بیان اینکه بر این اساس سهمی برای استان در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: نوسازی سالانه 10 هزار واحد روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اهداف کیفی که از اجرای این طرح دنبال می‌شود شامل استحکام، زیبایی و کارآیی واحدهای مسکونی روستایی است که تلاش می‌شود این واحدها بر اساس استانداردهای 2008 احداث شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و اهداف تعیین شده در برنامه پنجم پنج ساله توسعه گفت: تلاش می‌شود تا پایان برنامه پنج ساله پنجم توسعه، 100 هزار واحد روستایی استان نوسازی و بهسازی شوند.

عزیزی با بیان اینکه طرح نوسازی و بهسازی اماکن روستایی در راستای ایمن‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها اجرایی می‌شود، اذعان داشت: ایمن‌سازی روستاها در سال‌های گذشته مورد توجه ویژه دولت بوده و بر این اساس تلاش می‌شود به نحو احسن این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول