اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: در شهرستان قلعه‌گنج روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و دولت در بحث برق‌رسانی 99 درصد تلاش خود را با موفقیت به پایان رسانده است.

تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: آنچه امروز برای مسئولان مهم و شرافت ما در آن است، خدمت به خلق خدا است.

وی افزود: در طول سال‌های بعد از انقلاب این توفیق خدمتگزاری نصیب مسئولانی شده است که امروز شاهد کشوری آزاد، آباد و مستقل هستیم.

مرادی بیان داشت: در دروان هشت سال دفاع مقدس جوانانی فرماندهی لشکرها را بر عهده داشتند که توان مدیریتی بالا و رشادت داشتند و امروز ما در حساس‌ترین نقظه جنگ استکبار باید همان طور تلاش و حرکت کنیم که الگوهای ما در جنگ عمل بودند و بتوانیم بار دیگر بر نقشه‌های شوم استکبار غلبه کنیم.

وی گفت: در شهرستان قلعه‌گنج روستاهای بالای 20 خانوار همه از نعمت برق برخوردار هستند و دولت در بحث برق‌رسانی 99 درصد تلاش خود را با موفقیت به پایان رسانده است.

فرماندار قلعه‌گنج تصریح کرد: در حوزه مأموریتی همیشه از پایین‌ترین سطح به بالاترین مقام می‌رسیم و باید بدانیم خدمت به مردم تکلیف ما است.

مرادی افزود: باید به مردم صادقانه جوابگو باشیم زیرا در مملکتی که صادقانه توفیق و خدمت حاکم باشد، نفاق و دورویی نیست و زیباترین نعمت را خداوند در انسان قرار داده است و آن عقل بصیر است که باید با تدبیر به مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی از خدمات مدیر سابق اداره برق شهرستان قلعه‌گنج ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: طی این سال‌ها با توجه به افزایش طرح مسکن سازی شهری و روستایی سهم مردم از برداشت انرژی بسیار بالا رفت که با مدیریت مطلوب توانستیم افت ولتاژ و تلفات برق را کاهش محسوس بدهیم.

مرادی تصریح کرد: در شهر قلعه‌گنج با وسعت 3 هزار و 700 کیلومتری برای 20 هزار نفر جمعیت باید امکانات ارائه شود و ترکیب همکاری بین بخشی و ادارات باید به طوری باشد که این امکانات را در خدمت مردم قرار دهند.

وی گفت: دستگاه‌های اداری و اجرایی سعی کنند بدهی معوق خود را به ادارات تأمین‌ کننده انرژی و ارتباطی پرداخت که این شاخصه مهمی در نظم و انضباط مدیریتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول