اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه خبر داد

فرسودگی 20 کیلومتر خطوط انتقال آب به روستاهای بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه گفت: از مجموع 190 کیلومتر خطوط انتقال آب به روستاهای بشرویه حدود 20 کیلومتر فرسوده بوده و نیاز به بازسازی دارد.

فرسودگی 20 کیلومتر خطوط انتقال آب به روستاهای بشرویه

علی حیدرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: سالانه اعتبار قابل توجهی برای جلوگیری از هدررفت آب و کاهش مصرف روستاها اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی 20 کیلومتر خطوط انتقال آب و هدررفت بالا، بازسازی و تعویض خطوط نیازمند 5 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این بخش بوده که در سال گذشته 5 کیلومتر از این خطوط انتقال آب بازسازی شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه با اشاره به فرسودگی 15 کیلومتر شبکه توزیع آب روستاهای بشرویه افزود: از مجموع 160 کیلومتر شبکه توزیع آب روستاهای بشرویه طی سال گذشته 3 کیلومتر شبکه توزیع و 5 کیلومتر خطوط روستاها توسعه و بازسازی شده است.

حیدرزاده تصریح کرد: سرانه مصرف آب در روستاهای بشرویه به ازای هر نفر 150 لیتر در شبانه‌روز است و در حال حاضر برای 58 روستا لوله‌کشی آب شرب بهداشتی انجام شده و 15 روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی از کاهش هدررفت 5 درصدی آب در سال گذشته در روستاهای بشرویه خبر داد و گفت: در این راستا طرح‌های مدیریت مصرف، آبرسانی سیار و اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب اجرا شده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشرویه به پروژه‌های پیشنهادی این مجموعه در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش هدررفت آب، آبرسانی سیار، اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و توزیع آب، حفر یک حلقه چاه، تکمیل مجتمع آبرسانی کرند، مجتمع آبرسانی ارسک، فاضلاب موردستان، آبرسانی به سرند و خداآفرید و اجرای خط انتقال چاه غنی‌آباد از جمله این پروژه‌ها است.

حیدرزاده اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌های پیشنهادی را 18 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول