اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال قم:

قرارداد بازیکنان جدید صبا در هیئت فوتبال قم ثبت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: بازیکنان جدید تیم فوتبال صبا با حضور در هیئت فوتبال استان قم قرارداد خود با باشگاه صبا را به ثبت رساندند.

قرارداد بازیکنان جدید صبا در هیئت فوتبال قم ثبت شد

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تعدادی از بازیکنان جدید صبا با حضور در هیئت فوتبال قم قراردادشان با صبا را ثبت و امضا کردند.

وی ادامه داد: میثم خداشناس، میلاد جهانی، محسن خلیلی، فرشاد قدیری و مهرداد طهماسبی بازیکنان جدید تیم فوتبال صبای قم هستند که قرارداد آنها بر اساس توافقی که بین این بازیکنان و باشگاه صبا صورت گرفته بود، در هیئت فوتبال قم ثبت شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم خاطر نشان کرد: این در حالی است که همزمان با این بازیکنان، چهره‌های جدید دیگری برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نظیر بهمن طهماسبی، ابوالفضل ابراهیمی و سعید لطفی نیز در روزهای آینده با حضور در ساختمان هیئت فوتبال استان قم قرارداد خود را ثبت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت نقل و انتقالات یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی تیر ماه اعلام شده است و تا آن زمان به احتمال فراوان چند چهره جدید دیگر نیز به تیم فوتبال صبای قم خواهند پیوست.

رمضان‌بیگی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: صبای قم از روز هجدهم خرداد ماه برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرده است و بعد از آن یک مرحله اردوی تدارکاتی در سرعین اردبیل خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: اردوی جدید تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و پنجم خردادماه به میزبانی شهرستان اردبیل آغاز می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌های صورت گرفته برای این است که صبای قم با شرایط مطلوبی وارد لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور شود عنوان داشت: کادر فنی نیز با تمرینات منسجمی که در نظر گرفته است، تلاش می‌کند صبای قم با شرایط خوبی فصل را آغاز کند.

وی که مسئولیت سرپرستی باشگاه صبای قم را عهده‌دار است در ادامه با اشاره به وضعیت تیم صبای قم ابراز کرد: آمادگی بدنی بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در حال شکل گرفتن است و با تمرینات خوبی که این تیم در اردبیل انجام می‌دهد، از وضعیت خوبی برای موفقیت در لیگ دوازدهم برخوردار خواهد شد. 

اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم از فردا تا اول تیر ماه در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و صبای قم بعد از آن برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و جدال با رقبای خود آماده خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول