اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن خلیلی به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با عقد قراردادی به صورت رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

محسن خلیلی به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، با محسن خلیلی به توافق رسید.

این بازیکن مهاجم سابق تیم‌های سایپا البرز، پرسپولیس تهران و مس کرمان است که برای حضور در دوازدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با مسئولان باشگاه صبای قم رسما به توافق رسید.

در حالی که این روزها باشگاه صبای قم تمام حواس خود را به جذب بازیکنان مطرح معطوف کرده بود، کمتر کسی تصور می‌کرد که این باشگاه با یک بازیکن قدیمی لیگ برتری به توافق برسد اما این اتفاق امروز رخ داد و یکی از برترین‌ بازیکنان گلزن ادوار مختلف مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای لیگ دوازدهم به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

این مهاجم مطرح که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد، در باشگاه صبای قم حضور یافت و قرارداد یک ساله خود را با این تیم به امضا رساند تا در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیراهن صبای قم به میدان برود.

محسن خلیلی مطرح شدن خود در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی لیگ برتر را مرهون تیم سایپای البرز در دوران مربیگری علی دایی در لیگ ششم دانست.

خلیلی باتجربه و تقریبا پا به سن گذاشته بعد از درخشش با این تیم به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درآمد و در دوره هفتم با تیم فوتبال پرسپولیس و با مربیگری افشین قطبی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد. 

این مهاجم گلزن در حالی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان می‌رود که در لیگ یازدهم یکی از شاگردان ابراهیم قاسم‌پور در تیم فوتبال مس کرمان بود و با این تیم در جمع تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس قرار گرفت.

خلیلی در کنار دیگر نارنجی‌پوشان کرمانی، بازیکن مؤثری برای تیم فوتبال مس کرمان و ابراهیم قاسم‌پور بود. وی بعد از قهرمانی با سایپا در مسابقات ششمین دوره لیگ برتر، یک قهرمانی دیگر را نیز با تیم پرسپولیس تهران در لیگ هفتم یعنی یک فصل بعد از موفقیت با سایپا البرز به دست آورد و افتخاری دیگر را به کارنامه موفقیت‌های خود در فوتبال باشگاهی اضافه کرد.

این بازیکن در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که غلامرضا عنایتی مهاجم گلزن فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم جانشین وی در تیم فوتبال مس کرمان شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول