اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبا:

تغییرات در کادر فنی و بازیکنان با هدف تقویت صبا انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم گفت: تغییر و تحولات در باشگاه صبا همگی در راستای تقویت تیم فوتبال صبا است و قطعا با تدابیر خوب مسئولان باشگاه، تیم صبا عملکرد موفقی خواهد داشت.

تغییرات در کادر فنی و بازیکنان با هدف تقویت صبا انجام می‌شود

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تغییر و تحولات در باشگاه صبای قم مانند هر باشگاه دیگر لیگ برتر کاملاً طبیعی بوده و در راستای تقویت تیم صورت گرفته است و مطمئنا با این تحولات باشگاه صبای قم می‌تواند رویکردی جدید را برای موفقیت در فصل جدید لیگ ‌‌‌برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج‌فارس دنبال کند.

وی با اشاره به تلاش مدیریت این باشگاه برای تقویت تیم صبای قم تصریح کرد: شکی نیست که مجموعه باشگاه برنامه‌ریزی بسیار قوی خواهند داشت، ضمن اینکه با تدابیر خردمندانه هیئت مدیره باشگاه صبای قم در لیگ جدید نیز با ترکیبی بسیار خوب روانه لیگ برتر خواهد شد.

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم اظهار داشت: با رفتن چند بازیکن از تیم فصل گذشته صبا، شاید تصور بر این باشد که صبا تضعیف شود اما با تدابیر بسیار خوب مسئولان باشگاه قطعا بازیکنان بسیار خوبی به صبای قم خواهند پیوست و تیم صبا می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی لیگ جدید باشد.

وی تاکید کرد: یک سال سخت اما با خاطرات خوب را همراه با تیم صبا پشت سر گذاشتیم و تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفتیم، بنابراین امیدوارم مردم ورزش‌دوست استان قم از ما راضی باشند و با حمایت آنها در لیگ جدید به دنبال موفقیت صبای قم باشیم.

جهان‌بینی اضافه کرد: بازی کردن در تیم صبای قم آرزوی هر بازیکنی است و شایسته است که بعد از چند دوره‌ای که از حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد، صبای قم در فصل جدید لیگ برتر به جایگاهی بهتر از دوره‌‌های گذشته برسد. 

وی در خصوص کادر فنی تیم صبای قم اظهار داشت: صبای قم کادر فنی بسیار خوبی دارد و بعد از اعتمادی که باشگاه به عبدالله ویسی داشت، یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان یک مربی جوان با تجربیاتی که از دوران بازی و مربیگری خود و چشیدن سرد و گرم فوتبال دارد، با تیم صبای قم هم‌خوانی کامل دارد و حضور وی سبب می‌شود صبا در راه آماده‌سازی برای لیگ دوازدهم دغدغه‌ای نداشته باشد.

دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم عنوان کرد: خوشبختانه یکی از دلایلی که می‌تواند به موفقیت صبا در لیگ دوازدهم منجر شود این است که بیشتر بازیکنان کلیدی فصل گذشته در تیم باقی مانده‌اند و چهره‌هایی که جدیدا به تیم می‌پیوندند، مهره‌های خوب و کارآمدی برای تیم هستند.

وی اظهار داشت: بازیکنان ارزشمندی در تیم صبا حضور دارند که داشتن هر کدام از آنها آرزوی سایر تیم‌های لیگ برتری است بنابراین با پشتوانه هیئت مدیره باشگاه و همدلی و میل به موفقیتی که در بین بازیکنان به وجود خواهد آمد، صبای قم تیمی موفق در لیگ دوازدهم خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول