اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 3 فصل حضور در صبا

جدایی سهراب بختیاری‌زاده از صبا قطعی شد

خبرگزاری فارس: کاپیتان دو فصل اخیر تیم فوتبال صبای قم با پایان قراردادش با این تیم از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شد.

جدایی سهراب بختیاری‌زاده از صبا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان با اخلاق و با تجربه صبا در مرداد ماه سال 1388 به صورت رسمی به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآمد و در نهمین، دهمین و یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن صبای قم به میدان رفت.

این در حالی است که قرارداد بختیاری‌زاده با تیم فوتبال صبای قم در آن مقطع زمانی، یک ساله بود اما در پایان لیگ نهم به مدت دو فصل دیگر با باشگاه صبای قم تمدید شد تا این بازیکن با تجربه سه فصل متوالی در تیم صبای قم حضور داشته باشد.

بدین ترتیب در پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با موفقیت صبای قم در کسب مقام چهارم و صعود به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا و البته رفتن عبدالله ویسی از صبا همراه بود، بختیاری‌زاده نیز در کنار چند بازیکن دیگر از صبا جدا شد.

بختیاری‌زاده در مدت سه فصل حضور در رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس با پیراهن تیم فوتبال صبای قم، بازی‌های موفقی برای نماینده قم انجام داد و حتی با پیراهن این تیم گل ارزشمندی را به تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ دهم زد که منجر به برتری دو بر یک صبای قم برابر پرسپولیس تهران در روز دهم مرداد ماه سال 89 شد.

نگاهی به بازیکنان جذب شده توسط باشگاه صبای قم برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حاکی از این است که در جمع صبایی‌ها تاکنون حضور میثم خداشناس، سعید لطفی، میلاد جهانی، مهرداد طهماسبی، محسن خلیلی و فرشاد قدیری قطعی شده است که خلیلی و قدیری از جمع این بازیکنان سهمیه لیگ برتری صبای قم محسوب می‌شوند.

تیم صبای قم در حال حاضر در تمرینات آماده‌سازی خود در مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران وضعیت بسیار مطلوبی دارد و یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید و جوان و آینده‌دار صبای قم تلاش می‌کند تیمی مطمئن و قوی را آماده کرده و در لیگ دوازدهم مدعی کسب عناوین بالای جدول رده‌بندی باشد.

با توجه به فراهم بودن تمام زمینه‌ها و شرایط لازم برای موفقیت تیم صبای قم در لیگ دوازدهم، امسال نیز مهم‌ترین رویکرد مسئولان صبای قم در فصل جدید لیگ برتر کسب جایگاهی مناسب در بین تیم‌های بالای جدول رده‌بندی است.

صبایی‌ها دو اردوی تدارکاتی را برای تسریع در آماده‌سازی بازیکنان خود در نظر گرفته‌اند تا برای نخستین بازی خود در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر رقبای لیگ برتری کاملا آماده به میدان بروند.

این در حالی است که امسال با توجه به حضور صبای قم در لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان استان قم به ویژه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم سعی دارند با جدیت و قوای بیشتر از تیم فوتبال صبای قم حمایت ‌کنند تا این تیم بتواند در مسابقات آینده نماینده شایسته‌ای برای مردم ورزش دوست قم باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول