اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عقد قراردادی 2 ساله

سنگربان مس کرمان به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان مس کرمان در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

سنگربان مس کرمان به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فرشاد قدیری سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان که پیش از این در لیگ دسته یک جام آزادگان بازی می‌کرد، به دنبال توافق با مسئولان باشگاه صبای قم، با تیم فوتبال این باشگاه قراردادی دو ساله امضا کرد.

جدایی مسعود غلامعلی‌زاد و احمد خرمالی دروازه‌بان‌های فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از این تیم و رفتن آن‌ها به دیگر تیم‌های لیگ برتری موجب شد تا با پیوستن فرشاد قدیری به تیم فوتبال صبای قم، این دروازه‌بان در کنار حامد لک دروازه‌بان اصلی تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشد.

قرارداد فرشاد قدیری شنبه شب در دفتر باشگاه صبای قم به امضا رسید و این بازیکن نیز همانند سایر بازیکنانی که به تیم فوتبال صبای قم پیوسته‌اند و بازیکنانی که از فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، قرارداد اصلی خود را در دفتر هیئت فوتبال استان قم به ثبت می‌رساند.

سنگربان جدید تیم فوتبال صبای قم پیش از حضور در تیم مس کرمان که در واقع مس نخستین تجربه حضور وی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، بعد از بازی در تیم تربیت یزد در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به لیگ برتر آمد.

این دروازه‌بان بعد از حضور در مس کرمان اکنون یکی از مهره‌های مورد نظر تیم فوتبال صبای قم در مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس است تا در کنار حامد لک برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی صبای قم رقابت کند.

فرشاد قدیری در حالی به دنبال پایان قراردادش با تیم فوتبال مس کرمان از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال صبای قم پیوست که در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در کنار ارشاد یوسفی به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم در لیگ برتر به میدان رفت.

قدیری در بیشتر بازی‌های تیم فوتبال مس کرمان در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نسبت به ارشاد یوسفی دروازه‌بان با تجربه تیم مس توسط کادر فنی ترجیح داده شد و توانست توانایی‌های خود را به خوبی نشان بدهد.

قدیری بعد از محسن خلیلی دومین بازیکن از سهمیه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که به صبای قم پیوست و در واقع بعد از سعید لطفی، میلاد جهانی، محسن خلیلی و میثم خداشناس، پنجمین بازیکنی است که در لیگ دوازدهم با پیراهن صبا به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال صبای قم با مربیگری یحیی گل‌محمدی امسال در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، جام حذفی فوتبال کشور گرامیداشت آزاد‌سازی خرمشهر و مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول