اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یک فصل نیمکت نشینی

خرمالی از صبا جدا شد

خبرگزاری فارس: سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم از این تیم جدا شد تا یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید باشد.

خرمالی از صبا جدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دروازه ‌‌‌‌‌‌‌بان احمد خرمالی پا به سن گذاشته است که سنگربان سابق تیم فوتبال ابومسلم و بازیکن دو فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان بوده است.

به نظر می‌رسد تلاش‌های باشگاه صبا در راستای جذب منابع و تأمین نیازهای مالی در مسیر برآورده شدن انتظارات قرار دارد که این روزها صبای قم با جلب اعتماد بازیکنان مورد نظر قصد دارد از وجود آنها در فصل جدید لیگ برتر استفاده کند.

صبای قم بعد از اینکه توانست سه بازیکن جدید را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت بگیرد، چند بازیکن را از لیست خود خارج کرده است تا به جای آنها بازیکنان جدید و کارآمدتری به خدمت بگیرد.

یکی از بازیکنانی که امسال قطعا از تیم فوتبال صبای قم جدا خواهد شد، احمد خرمالی سنگربان سابق فوتبال ابومسلم مشهد است که فصل گذشته با نظر عبدالله ویسی به این تیم پیوست اما این بازیکن فصل قبل در لیگ یازدهم فوتبال کشور برای تیم صبای قم بازی چندانی انجام نداد.

قرارداد بین احمد خرمالی و باشگاه صبای قم برای یک فصل منعقد شده بود و این بازیکن نیز به محض پایان بازهای تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمع صبایی‌ها جدا شد.

احمد خرمالی که چند فصل سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال ابومسلم مشهد را دارد، در دو فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان سنگربان موفقی برای تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بود و بازی‌های خوب این سنگربان با تجربه سبب شد تا عبدالله ویسی وی را برای لیگ یازدهم انتخاب کند اما ویسی بر خلاف این مهم در لیگ یازدهم چندان اعتقادی به خرمالی نداشت و تنها یک بار در جام حذفی از ابتدا به وی میدان داد.

در واقع جدایی خرمالی در تیم صبای قم در حالی قطعی شده است که به این دروازه بان به عنوان سنگربان ذخیره صبای قم نگاه می‌شد زیرا بازی‌های درخشان حامد لک در تیم ملی امید و لیگ برتر موجب شد این دروازه‌بان مرد اول سنگر صبا در لیگ یازدهم باشد.

نکته دیگر اینکه در ادامه مهلت نقل ‌و انتقالات لیگ دوازدهم با توجه به اینکه احتمال قطع همکاری شش یا هفت بازیکن وجود دارد، این روزها تمام هم و غم مسئولان باشگاه صبای قم این است که با جذب بهترین‌ها، تیمی قوی برای لیگ دوازدهم آماده کنند.

باشگاه صبای قم تاکنون موفق به جذب سه بازیکن از لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان شده است، در حالی که از شش سهمیه‌ای که مجاز به جذب بازیکنان لیگ برتری دارد در حال مذاکره با چند گزینه خوب است تا بتواند به غیر از محسن خلیلی که جذب صبا شده است، از آنها نیز در لیگ جدید بهره ببرد که احتمالا یکی از آنها یک دروازه‌بان جدید خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول