اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آمادگی کامل به لیگ دوازدهم می‌رویم

بختیاری‌زاده: صبای قم با گل‌محمدی هم موفق می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی خوب و آماده تشکیل می‌دهیم و مطمئنا صبا با کادر فنی جدید در لیگ دوازدهم نیز تیم موفقی می‌شود.

بختیاری‌زاده: صبای قم با گل‌محمدی هم موفق می‌شود

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: در پایان رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیشنهاد جدی از سوی عبدالله ویسی مربی فهیم و آینده‌دار فوتبال کشورمان برای همراهی وی در پیکان تهران داشتم اما به دلیل اینکه نسبت به مردم شهرم و فوتبال قم احساس دین می‌کردم در تیم صبای قم ماندم اما می‌خواهم کاملا صمیمانه از ویسی به خاطر لطفی که به من داشت تشکر کرده و برایش در پیکان آرزوی موفقیت کنم.

وی افزود: امسال تیم با یحیی گل‌محمدی یکی از چهره‌های شاخص فوتبال کشورمان در تیم‌های ملی و تیم‌های باشگاهی را در رأس کادر فنی خود دارد و قطعا با توجه به شناختی که از این مربی پیدا کرده‌ام و افکار و توانایی‌های وی را می‌دانم، می‌توانیم در لیگ دوازدهم نیز صبای پرقدرتی باشیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در مهلت نقل و انتقالات تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور، با بازیکنان بسیار خوبی برای حضور در تیم فوتبال صبای قم به توافق رسیدیم و قرارداد آنها نیز به ثبت رسیده است.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر همه شرایط در صبای قم خوب است و بعد از یک هفته تمرین در تهران، اردوی یک هفته‌ای خود را در سرعین اردبیل برگزار می‌کنیم تا بازیکنان برنامه‌های بدنسازی خوبی را زیر نظر کادر فنی اجرا کرده و با آمادگی کامل به لیگ فصل جدید برویم.

ناصر بختیاری‌زاده مربی با دانش و با تجربه فوتبال استان قم که در حال حاضر با در اختیار داشتن مدرک A مربیگری فوتبال یکی از مربیان برجسته فوتبال استان قم است، با تمدید قرارداد خود با صبای قم در لیگ دوازدهم نیز روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

بختیاری‌زاده فعالیت خود به عنوان مربی صبای قم را از لیگ دهم و در کنار محمود یاوری آغاز کرد و بعد از آن در کنار عبدالله ویسی در نیم فصل دوم لیگ دهم و همچنین لیگ یازدهم به مربیگری در صبای قم پرداخت.

بدین ترتیب این مربی بومی فوتبال استان قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از همکاران یحیی گل‌محمدی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم خواهد بود در حالی که سید مجتبی حسینی مدافع سابق تیم‌های ذوب آهن و صباباتری دیگر مربی در کادر فنی صبای قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول