اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان قرارداد 2 ساله با صبا

هاشمی‌زاده از صبا خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: مهاجم سابق تیم‌های مطرح استقلال تهران و سپاهان اصفهان بعد از پایان قرارداد دو ساله با تیم فوتبال صبای قم از این تیم جدا شد.

هاشمی‌زاده از صبا خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دقیقا 23 روز از آغاز مهلت نقل و انتقالات فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس می‌گذرد، تمام باشگاه‌های لیگ برتر آخرین تلاش‌های خود را برای جذب مهره‌های مورد نظر انجام می‌دهند که در این بین صبای قم نیز یکی از تیم‌های فعال و پرکار لیگ جدید به شمار می‌رود.

مسئولان باشگاه صبای قم که تصمیم به جدایی تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته خود گرفته‌اند، یکی از مهره‌های کلیدی دو فصل اخیر خود در دوره‌های دهم و یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از لیست فصل جدید خود کنار گذاشتند.

در حالی که صبای قم سعی می‌کند از سهمیه لیگ برتر، امیدها و بازیکنان خارجی چهره‌های مستعد و کارآمدی را به خدمت بگیرد و با پنج بازیکن جدید نیز قرارداد امضا کرده است، همکاری خود با مهاجم سابق تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران را پایان داد.

این بازیکن مرتضی ‌هاشمی‌زاده است که در لیگ‌های چهارم، پنجم و ششم حضوری موفق در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشت و بعد از اینکه در لیگ چهارم با پیراهن تیم سپاهان اصفهان خود را به عنوان پدیده معرفی کرد، با پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر به میدان آمد.

هاشمی‌زاده که قراردادی به مدت دو فصل برای همراهی صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با این تیم به امضا رسانده بود، در صبای قم با دو مربی یعنی محمود یاوری و عبدالله ویسی حضور در لیگ‌های دهم و یازدهم را تجربه کرد.

هاشمی‌زاده در حالی بعد از دو فصل حضور در صبای قم از چهارمین تیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جدا شد که پیش از حضور در صبای قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در تیم پیام مشهد توپ می‌زد.

حضور‌ هاشمی‌زاده در تیم فوتبال صبای قم در دهمین و یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی پایان یافت که صبای قم به احتمال زیاد تا یکی دو روز آینده با چند بازیکن دیگر از لیگ برتر و لیگ دسته اول جام آزادگان به توافق می‌رسد.

هاشمی‌زاده در مسابقات دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با پیراهن تیم فوتبال صبای قم موفق به زدن چند گل ارزشمند شد که حساس‌ترین گل‌های وی به تیم سایپا در لیگ دهم و به تیم فولاد مبارکه سپاهان در لیگ یازدهم بود که گل وی در جدال با سپاهان به برتری دو بر یک صبای قم انجامید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول