اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از بازی در نفت و مس

نویدکیا به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم‌های فوتبال مس کرمان و صنعت نفت آبادان برای بازی در لیگ دوازدهم به عضویت صبای قم درآمد.

نویدکیا به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم صبای قم دومین بازیکن از سهمیه‌های مجاز جذب را برای جذب بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتری از تیم صنعت نفت آبادان انتخاب کرد و بدین ترتیب رسول نویدکیا را برای لیگ دوازدهم به خدمت گرفت.

نویدکیا از تیم فوتبال مس کرمان و به دنبال بازی‌های درخشانی که با پیراهن نارنجی این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انجام داد مطرح شد و بعد از بازی با پیراهن زرد نماینده آبادان، اکنون سومین تیم لیگ برتری را در دوران بازیگری خود تجربه خواهد کرد.

این بازیکن فصل گذشته با پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفت و در نهایت همراه با این تیم در رتبه دهم جدول رده‌بندی رقابت‌های جام خلیج فارس قرار گرفت.

نویدکیا در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که با پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سابقه گلزنی به تیم فوتبال صبای قم را دارد؛ بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مس کرمان در حالی سر از صبای قم در آورد که بعد از محسن خلیلی مهاجم فصل گذشته تیم مس کرمان، دومین خرید صبای قم از جمع بازیکنانی است که صبا مجاز به جذب آنها از سهمیه لیگ برتری خود بود.

از سوی دیگر سعید لطفی بازیکن سابق تیم‌های فوتبال راه آهن شهر ری و شهرداری اراک از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و همچنین میثم خداشناس مهره کلیدی فصل قبل تیم دسته اولی نساجی مازندران دیگر مهره‌های جدید صبای قم هستند که از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جذب شده‌اند.

دیگر مهره جدید تیم فوتبال صبای قم که کمتر از 24 ساعت گذشته قرارداد خود را با چهارمین تیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا منعقد کرد، میلاد جهانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال صنعت ساری نماینده مازندران در لیگ دسته اول جام آزادگان است.

بدین ترتیب صبای قم تاکنون پنج بازیکن جدید جذب کرده است در حالی که مرتضی کاشی و مجید حیدری قرارداد خود را با تیم فوتبال صبای قم برای یک فصل دیگر و حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور تمدید کرده‌اند.

همچنین جدایی چند بازیکن از تیم فوتبال صبای قم قطعی شده است که غلامرضا عنایتی و وحید حمدی‌نژاد رسما از صبا جدا شدند و به تیم‌های فوتبال مس کرمان و نفت تهران پیوستند و به احتمال فراوان چند بازیکن دیگر نیز طی روزهای آینده از صبا جدا می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول