اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

بازیکن کاوه تهران به صبای قم پیوست

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: بازیکن تیم فوتبال کاوه تهران با عقد قرار‌دادی به صورت رسمی برای حضور در لیگ دوازدهم فوتبال کشور به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

بازیکن کاوه تهران به صبای قم پیوست

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با تمام تلاش و پشتکار به دنبال تجهیز و تدارک یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر باشگاه صبا برای حضوری موفق در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستیم و در این راه بهترین نفرات را جذب می‌کنیم.

وی با اشاره به توافق باشگاه صبای قم با بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال کاوه تهران خاطر نشان کرد: این بازیکن مهرداد طهماسبی است که با پیراهن تیم فوتبال کاوه تهران در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میدان می‌رفت.

محسن رمضان‌بیگی افزود: با توجه به اینکه تیم صبا در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با تغییراتی مواجه شده و چند بازیکن را از دست خواهیم داد، طهماسبی را به عنوان یکی از مهره‌های جدید صبا جذب کردیم.

وی عنوان داشت: قرارداد مهرداد طهماسبی به مدت دو فصل برای همراهی صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ثبت رسیده است و این بازیکن در کنار سایر بازیکنانی که تا امروز با صبای قم قرارداد بسته‌اند، تمرینات خود را آغاز می‌کند.

سرپرست باشگاه صبای قم با ابراز رضایت از وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی بسیار خوبی که در هیئت مدیره صورت گرفته است، بعد از تعطیلی مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین در آغاز مهلت نقل‌ و انتقالات، هیچگونه نگرانی از بابت وضعیت تیم نداریم زیرا خوشبختانه با حمایت مسئولان استان قم شرایط خوبی برای تشکیل یک تیم آماده مهیاست.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خوبی که در پایان دیدارهای یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشتیم، خوشبختانه ‌توانستیم در مورد وضعیت آینده تیم صبای قم به درستی تصمیم‌گیری ‌کنیم، ضمن اینکه اگر مشکلی هم وجود داشت با درایت مسئولان استان قم برطرف شد و همانطور که همه در جریان هستند، تاکنون نفرات بسیار خوبی جذب تیم شده‌اند.

رمضان‌بیگی خاطر نشان کرد: هماهنگی در مجموعه باشگاه سبب شده است تا کار برای تشکیل تیمی مناسب در لیگ جدید با شرایط خوبی پیگیری شود ضمن اینکه خوشبختانه امسال با دقت عمل کردیم و بازیکنان جدید، چهره‌های بسیار مطرحی هستند که قطعا جای بازیکنان جدا شده در پایان فصل گذشته را به خوبی پر خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول