اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قرارداد رسمی

صبای قم هافبک آلومینیوم هرمزگان را به خدمت گرفت

خبرگزاری فارس: باشگاه صبای قم در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر، هافکب تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان را برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفت.

صبای قم هافبک آلومینیوم هرمزگان را به خدمت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا حدود یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت، صبای قم نیز همچنان برای جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام می‌کند.

در حالی که تیم‌های مختلف لیگ برتری این روزها با شایع کردن خبرهای مختلف مبنی بر جذب فلان بازیکن مطرح لیگ برتری سر و صدای خاصی به پا کرده‌اند، اما تیم فوتبال صبای قم روز گذشته برای جذب سومین بازیکن لیگ برتری نیز سرانجام اقدام کرد و بهمن طهماسبی را از قهرمانان گروه اول فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان به خدمت گرفت.

در این میان یکی از بازیکنان خلاق و با کیفیت فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ابوالفضل ابراهیمی بازیکن جدید دیگری در تیم صبای قم است که با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای لیگ دوازدهم جذب شد.

با نظر یحیی گل‌محمدی و موافقت مسئولان باشگاه صبای قم، این باشگاه با ابوالفضل ابراهیمی هافبک تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان نیز به توافق رسید تا این بازیکن یکی از خریدهای صبا در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور باشد.

ابراهیمی در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به عنوان هافبک بازی‌ساز، به همراه سایر هم تیمی‌هایش توانست نماینده استان هرمزگان را تا صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همراهی کند.

وی در فصل قبل زیر نظر اکبر میثاقیان سرمربی نام آشنای تیم آلومینیوم هرمزگان کار کرده است، ضمن اینکه‌ بازیکن با تجربه و با تکنیک فصل گذشته تیم آلومینیوم هرمزگان بعد از اینکه به همراه تیمش به لیگ دسته برتر فوتبال جام جام خلیج فارس صعود کرد، با ارائه بازی‌های درخشان مورد توجه کادر فنی صبای قم واقع شد.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست و یکی از شاگردان یحیی گل‌محمدی در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس لقب گرفت که در نیم فصل لیگ یازدهم نیز مورد توجه عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبای قم بود اما حضورش در صبا میسر نشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول