اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین خبرها از صبای قم

آغاز تمرینات و نامشخص بودن تکلیف سرپرست صبا

خبرگزاری فارس: تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون مشخص شدن سرپرست جدید این تیم آغاز شد.

آغاز تمرینات و نامشخص بودن تکلیف سرپرست صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که تمام تیم‌های لیگ برتر آینده این روزها در تدارکی وسیع برای حضور در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌شوند، صبای قم نیز بیکار ننشسته است اما هنوز وضعیت سرپرست این تیم مشخص نیست.

این در حالی است که مسئولان باشگاه صبای قم هنوز تصمیمی در خصوص معرفی سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه اتخاذ نکرده‌اند و با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از کنار رفتن محمدرضا کشوری فرد از مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال صبا، هنوز هیچ اتفاقی در خصوص معرفی سرپرست جدید در تیم فوتبال صبای قم صورت نگرفته است.

 

*جدایی چند بازیکن فصل گذشته از صبای قم

پایین آوردن سقف قراردادها و همچنین نظر سرمربی تیم سبب شده است تا تعدادی از بازیکنان صبا در فصل گذشته لیگ برتر در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرند.

در این میان چند تن از بازیکنانی که طی روزهای اخیر رسما از صبای قم جدا شده‌اند، غلامرضا عنایتی و وحید حمدی‌نژاد بودند که با پایان قرارداد خود با باشگاه صبای قم به ترتیب به تیم‌های مس کرمان و نفت تهران پیوستند، ضمن اینکه در روزهای آتی نقل و انتقالات چند بازیکن دیگر نیز از صبا جدا می‌شوند.

 

* بختیاری زاده و حسینی همکار جدید گل محمدی

سرمربی سابق تیم‌های جوانان و امید باشگاه صبای قم امسال نیز همچون فصل گذشته لیگ برتر فوتبال به عنوان یکی از همکاران سرمربی جدید صبای قم یعنی یحیی گل محمدی در تیم صبا در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مطرح است.

از سوی دیگر سیدمجتبی حسینی مربی سابق تیم نساجی مازندران در کنار یحیی گل محمدی و همچنین بازیکن سابق تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صباباتری تهران دیگر همکار گل محمدی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال در صبای قم خواهد بود.

 

* رضایت اهالی فوتبال قم از تکاپوی باشگاه صبا

خبرهای خوب مبنی بر تقویت تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این روزها مردم، اهالی فوتبال و پیشکسوتان فوتبال قم را بسیار خوشبین کرده است. 

حضور در لیگ قهرمانان آسیا موجب تلاش باشگاه صبا برای جذب چند بازیکن جدید مطرح و همچنین حفظ مهره‌های کلیدی و کارآمد فصل گذشته شده است تا در آستانه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، خوشبینی دوستداران صبا در قم در خصوص این تیم بیشتر شود.

 

* آغاز تمرینات صبای قم برای لیگ دوازدهم

تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز هجدهم خرداد ماه آغاز شد.

صبای قم بعد از آغاز تمرینات فصل جدید که در مجموعه ورزشی شهید قیانوری تهران صورت گرفته است، دو اردوی تدارکاتی در پیش دارد و با انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های مطرح آماده لیگ دوازدهم جام خلیج فارس خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول