اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم عنوان کرد

قول حمایت باشگاه صبا از تیم امید ارم‌کیش

خبرگزاری فارس:‌ مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم گفت: بعد از چهار دوره حضور در لیگ فوتسال امیدهای کشور با نام ارم کیش، از مسئولان باشگاه صبای قم قول حمایت از این تیم را در پنجمین دوره این رقابت‌ها گرفته‌ایم.

قول حمایت باشگاه صبا از تیم امید ارم‌کیش

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای این منظور با سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم دیدار داشته‌ایم و وی قول مساعد برای حمایت از ما در لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را داده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه‌ به آمادگی و توانمندی بسیار خوبی که در بین بازیکنان وجود دارد، شرایط خوبی برای کسب دومین قهرمانی در فوتسال امید کشور داریم.

مدیر تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم تصریح کرد: خوشبختانه در هر چهار دوره گذشته رقابت‌های فوتسال دسته اول امید کشور در جمع چهار تیم برتر مسابقات حاضر بوده‌ایم و در پنجمین دوره این رقابت‌ها نیز بهترین شرایط را برای راه‌یابی به مرحله نهایی داریم.

وی بیان کرد: با اینکه در دور رفت در کرمان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه سوم شدیم اما قطعا قدرت ارم‌کیش برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور را در دیدارهای برگشت مرحله گروهی نشان خواهیم داد زیرا با قدرت به دنبال صعود به عنوان صدرنشین هستیم.

شریفی افزود: شرایط این را داشتیم که میزبانی دیدارهای مرحله برگشت پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال جوانان و امید قهرمانی باشگاه‌های کشور را بگیریم اما این میزبانی را در مرحله نهایی رقابت‌ها خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بازی‌‌های مرحله برگشت پنجمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های کشور در گروه سوم مقدماتی که تیم ارم‌کیش قم نیز در آن حضور دارد، به احتمال فراوان در ساری یا رشت برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

شریفی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال حاضر تمرینات بسیار خوبی برای کسب آمادگی لازم به منظور حضوری قوی در دیدارهای مرحله برگشت مسابقات این فصل در حال برگزاری است و بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند که نتایج دور برگشت بهتر از دور رفت باشد.

وی یادآور شد: تیم امید ارم‌کیش قم در مرحله گروهی پنجمین دوره لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به عنوان تیم دوم گروه سوم به همراه تیم‌های راه ساری و سه تیم مدعی دیگر یعنی شهرداری رشت، فرش آراء مشهد و مقاومت کرمان مدعیان صعود به مرحله نیمه‌نهایی هستند.

شریفی بیان داشت: با توجه به اینکه ارم‌کیش قم در گروه خود در پایان دور رفت بازی‌ها در کرمان موفق به کسب جایگاه دوم شد، در مرحله برگشت بازی‌های سختی در پیش دارد تا بتواند به عنوان یکی از دو تیم برتر به مرحله بعد راه یابد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول