اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

آموزش پدافند غیرعامل برای 5 هزار نیروی متخصص پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از آموزش پدافند غیرعامل برای 5 هزار نیروی متخصص پارس جنوبی خبر داد.

آموزش پدافند غیرعامل برای 5 هزار نیروی متخصص پارس جنوبی

 مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و در سال جهاد اقتصادی شاهد رشد و توسعه این منطقه بودیم.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز شاهد فعالیت بسیار خوبی در این میدان گازی عظیم هستیم و به فضل خدا روز به روز شاهد رشد و پیشرفت بیشتر و بهتری خواهیم بود.

مدیرعامل پارس جنوبی بر نقش مهم آموزش در پارس جنوبی تاکید کرد و یادآور شد: کارکنان و مدیران منطقه باید در بخش‌ها و حوزه‌های کاری مختلف از آموزش‌های لازم برخوردار شوند و اهتمام ویژه‌ای در سال جاری به این مسئله داریم.

نصوری تصریح کرد: توانمند سازی نیروهای کار در این منطقه در تمام سطوح اعم از مدیران ارشد و کارکنان جزء در دستور کار سازمان منطقه ویژه قرار دارد.

مدیرعامل پارس جنوبی از اختصاص 60 میلیارد ریال به آموزش نیروهای جویای کار در پارس جنوبی خبر داد و گفت: این میزان اعتبار توسط شخص مهندس قاسمی(وزیر نفت) تخصیص یافته و نیروهای بدو استخدام و افراد شاغل در پارس جنوبی از این آموزش‌ها برخوردار می‌شوند.

نصوری بیان کرد: در سال جاری حداقل 10 هزار نفر برای اشتغال در پارس جنوبی آموزش می‌بینند و به تدریج جذب می‌شوند که امیدوار هستیم با تخصیص به موقع اعتبارات به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.

وی از آموزش پدافند غیرعامل برای 5 هزار نیروی متخصص پارس جنوبی خبر داد و اظهار داشت: این آموزش‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد که با تلاش وزارت نفت و با فعالیت مستمر مدیران پارس جنوبی این امر مهم محقق می‌شود.

مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: افزایش توان و کارایی کارکنان و مدیران سازمان و افزایش بهره‌وری در این سازمان مهم‌ترین برنامه در پارس جنوبی است که باید برای تحقق این امر تلاش بیشتر و بهتری داشته باشیم.

نصوری گفت: باید دست به دست هم دهیم و از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای ارتقای کارایی کارکنان بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول