اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه محقق اردبیلی

مسابقات رباتیک در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: اولین دوره مسابقات رباتیک دانشجویان استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مسابقات رباتیک در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه این مسابقات که عصر امروز برگزار شد، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در سخنانی پیشرفت حقیقی کشور را در سایه تکیه بر نیروهای ماهر و توانمند علمی توصیف کرد و اظهار داشت: علم بهترین سرمایه‌ای است که می‌تواند خوداتکایی و خودکفایی کشور را به همراه داشته باشد.

مسعود گنجی تصریح کرد: امسال با برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و ارزشی تلاش می‌کنیم تا دانشجویان با شور و نشاط بیشتر بتوانند در این برنامه‌ها حضور یافته و به تقویت خودباوری و خوداتکایی روی آورند.

وی با بیان این‌که در عصر معاصر جنگ تمام ملت‌ها و کشورها با همدیگر جنگ توسعه علمی و پیشرفت‌های روزافزون در این حوزه است، خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر به همت جوانان این سرزمین ایران سربلند ما در حوزه علم توانسته است بالاترین سطوح علم و پژوهش را به دست آورد و قله‌های رفیع پیشرفت‌های علمی را فتح کنند.

گنجی در ادامه اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر در استان اردبیل هم در توسعه کمی و هم کیفی موفق عمل کرده به طوری که صدها مقاله تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان و اساتید این دانشگاه در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده است.

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک در این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در این مسابقات که با حال و هوای دانشجویی و رقابت بین گروه‌های مختلف انجام شد یک حرکت و خودباوری را در دانشجویان و نسل‌های آینده‌ساز کشور شاهد بودیم به طوری که این دانشگاه توانسته است رتبه‌های برتر کشوری را در حوزه پژوهش، تحقیق و انجام مسابقات مختلف علمی به دست آورد.

در پایان اولین دوره مسابقات رباتیک استان اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد از بین 20 تیم شرکت‌کننده و رقابت‌های نفس‌گیر تیم سرنای الف و ب دانشگاه آزاد مقام اول و دوم را به دست آورد و تیم مکانیک دانشگاه محقق اردبیلی در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول