اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان خواستار شد

پایلوت شدن طرح‌های امدادی کشور در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان خواستار پایلوت شدن طرح‌های امدادی کشور در گلستان به دلیل شرایط ویژه آن شد.

پایلوت شدن طرح‌های امدادی کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه از رئیس جمعیت هلال احمر ایران می‌خواهیم دبیرخانه دائمی ربات‌های امدادگر و نجاتگر در این استان قرار دهند اظهار داشت: باید این امکانات برای تولید انبوه و استفاده عموم مردم به ایران برسد.

وی تصریح کرد: برای احداث کارخانه سرنگ‌سازی در استان تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان همکار کردند امیدواریم از سوی رئیس جمیت هلال احمر ایران دستور آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم نیز هر چه سریع‌تر آغاز شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان با اشاره به وجود اقلیم متفاوت مانند دریا، کوه، صحرا، جنگل و مرز در استان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های امدادی و نجات توجه به حادثه‌خیز بودن استان و همچنین وجود محرومیت در بخش‌های مختلف استان ضرورت توجه بیشتر برای پیشگیری از حوادث را می‌طلبد.

غلامی با اشاره به اینکه گلستان به دلیل شرایط مختلف می‌تواند پایلوت طرح‌های امدادی کشور باشد تصریح کرد: مدیریت استان انتظار دارد برای مقابله با هرگونه حوادث مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی، رانش و حوادث جاده‌ای پایگاه چند منظوره امدادی در این استان ایجاد شود.

وی با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای جمعیت هلال احمر و همچنین خاص جغرافیای استان گلستان خاطر نشان کرد: این استان به دلیل همجواری با کشورهای سی‌‌ای‌اس، راه آهن به کشورهای آسیای میانه، بندر اختصاصی و فرودگاه در دو طرف استان مکانی مناسبی برای سرمایه‌گذاری در هلال احمر است.

هم‌اکنون فرصت سرمایه‌گذاری برای پروژه‌هایی مانند هتل آزادشهر، بافت فرسوده گرگان، بندر خواجه نفس، خلیج پارتیا و ...در این استان فراهم است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان خواستار ایجاد شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر، شرکت تجهیزات پزشکی و شرکت گیاهان دارویی به دلیل ظرفیت‌های بالایی آن در استان شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول