اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان:

نداشتن تشکل‎های توانمند یکی از مشکلات بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: در بخش تولید یکی از مشکلات عرصه بخش خصوصی نبود تشکل‎های قوی و توانمند است.

نداشتن تشکل‎های توانمند یکی از مشکلات بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی صبح امروز در جمع مدیران واحدهای تولیدی گفت: وجود تشکل‎های قوی، فراگیر و فعال می‎تواند به تصمیم‎گیران و تصمیم‎سازان کمک کند تا در جهت منافع تولیدکنندگان حرکت کنیم.

وی افزود: تجدید ساختار تشکل‎ها از برنامه‎های ویژه‎ای است که امسال در دستور کار قرار دادیم و بر این اساس تشکل‎ها فراگیر و فعال می‌شوند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در بخش صدور مجوزها و راهگشایی تولید، مرکز خدمات سرمایه‎گذاری استان فعال است که حدود 13 تا 20 نماینده از دستگاه‎های اجرایی به سوالات سرمایه‎گذاران و تولیدکنندگان پاسخ می‎دهند.

غلامی متذکر شد: در بخش فنی از منابع شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان تا به حال 60 میلیون تومان هزینه شده و طرح‎هایی نیز معرفی تا بر اساس آن استانداردسازی در واحدها انجام شود که البته تا سقف 80 میلیون تومان نیز برای استانداردسازی واحدها انجام می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: استاندارد کلمه‎ای اسلامی بوده که دیگران از آن استفاده کردند و ما در قرآن داریم "الذی خلق فسوی و قدر فهدی" اول اندازه کرد سپس هدایت فرمود که در اینجا اندازه کردن به معنای استاندارد است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در پایان تاکید کرد: ما می‎خواهیم در عرصه تولید نه تنها در بازار خودمان، بلکه در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم و باید این باور ایجاد شود که کشور اسلامی مدعی تولید استاندارد است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول