اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان:

تولید عرصه هوشمندانه‎ای که هیچگاه مخدومه نمی‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: تولید عرصه ورود هوشمندانه‎ای است که هیچگاه مخدومه نمی‎شود.

تولید عرصه هوشمندانه‎ای که هیچگاه مخدومه نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی در همایش استاندارد، ارتقاء کیفیت و بهره‎وری در تولید ملی که بعد از ظهر امروز توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان در سالن شرکت گاز استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: استانداردها بهترین معیار کالا در دنیا هستند و به عنوان نظام فراگیر و مورد تائید ملت‎ها شناخته می‎شوند.

وی تصریح کرد: شرکت‎های چند صد ساله همچنان در عرصه تولید، جزو نفرات اول دنیا هستند و در کوره‎دهات‎های آفریقای جنوبی نیز برندهای معتبر شناخته شده است و سالیان متوالی این برندها در بین کالاهای مصرفی، حکومت می‎کنند چرا که خدمات سربار آنها بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه وقتی وارد عرصه تولید شدیم دیگر اینها هزینه به حساب نمی‎آید خاطر نشان کرد: داشتن برندهای معتبر نوعی سرمایه‌گذاری است به لحاظ اینکه از همان ابتدا ما به دنبال افق بلند هستیم.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه افق بلند نیاز به آرندی و بازاریابی دارد خاطر نشان کرد: تولیدکننده باید هوشمند و هوشیار باشد، فرصت‎ها را بشناسد و از معیارهای خوب استفاده کند، به ضوابط احترام بگذارد برای اینکه در عرصه آمده تا بماند و با یک تلنگر کوچک، حرکت کند.

غلامی اضافه کرد: این پذیرفته شدنی نیست که یک واحد تولیدی 40 میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار باشد، واحدی که همه تجهیزات آن 10 میلیارد هم نمی‎ارزد چطور می‎شود که این میزان بدهی را به بار آورد لذا معتقدم همه این کاستی‎ها به عدم مدیریت و ناکارآمدی برمی‎گردد.

وی با بیان اینکه شعار امسال به عنوان تولید هوشمندانه نامگذاری شده است بر این نکته تاکید کرد و گفت: ما می‎توانیم تولید فراوان داشته باشیم اما باید محوریت تولید ماندگار را از برنامه‎های خود قلمداد کنیم لذا تولیدی که به ماندن فکر می‎کند بر اساس معیارها حرکت خواهد کرد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان بیان داشت: تولیدکنندگان پیشگامان عرصه اجتماع هستند و در عرصه کارآفرینی باید مدبرانه حاضر شوند و قبل از زمانی که به این عرصه ورود یابند باید نسبت به بازار شناخت داشته و ضوابط را بپذیرند چرا که ضوابط ماندگاری در بازار، استاندارد است.

غلامی با تاکید بر اینکه سرعت پیشرفت بسیار بالاست عنوان کرد: اگر کسی می‎خواهد در این ورطه ورود پیدا کند باید متناسب با این مسیر گام بردارد وگرنه از حرکت باز خواهد ماند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول