اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

استان مرکزی کمبودی از نظر تجهیزات امدادی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این استان در بحث امکانات و تجهیزات امدادی با کمبودی مواجه نیست.

استان مرکزی کمبودی از نظر تجهیزات امدادی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات اظهار داشت: در سال گذشته امکانات و تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌ها خریداری شد و خوشبختانه هم‌اکنون این جمعیت با کمبودی از نظر تجهیزات امدادی مواجه نیست.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 30 میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید خودرو و تجهیزات نجات هزینه شد که با این اعتبار مشکل خودرو و تجهیزات امدادی هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان برطرف شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این جمعیت در سال جاری خاطر نشان ساخت: اجرای عملیات اجرایی مرکز اداری شهرستان تفرش، احداث مرکز اداری و انبار هلال احمر شهرستان شازند، تحویل پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر قره‌چای از برنامه‌های مهم هلال احمر در سال جاری است.

سلیمی گفت: مدیران شهرستانی باید از امکانات موجود نهایت استفاده را برده و با مدیریت خوب خود در عملکرد هلال احمر تحول ایجاد کنند.

وی ادامه داد: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و نجات جان انسان‌ها از اجر معنوی بالایی برخوردار است که باید قدر این نعمت را به خوبی دانست.

در این مراسم قاسمعلی صفری به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان محلات منصوب و از زحمات سیدحسین حسینی رئیس قبلی این جمعیت تقدیر شد.

همچنین در مراسم جداگانه‌ای حمیدرضا اشرفی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول