اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل هلال‌احمر مازندران صورت گرفت

ساختمان پایگاه امدادی محور هراز کلنگ‌‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران، کلنگ تجدید بنای پایگاه امدادی هلال‌احمر پلور در محور هراز به زمین زده شد.

ساختمان پایگاه امدادی محور هراز کلنگ‌‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید پایگاه امداد جاده‌ای پلور اظهار داشت: محور هراز به دلیل حادثه‌خیز بودن نیاز به تقویت امکانات جاده‌ای دارد.

مهدی ولی‌پور با قدردانی از خیرین و نیکوکاران این بخش یادآور شد: با همکاری اقشار مختلف می‌توان میزان خدمات‌رسانی به مسافران را افزایش داد.

بخشدار لاریجان مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه ساختمان جدید پایگاه امداد جاده‌ای پلور در محل ساختمان قدیمی احداث می‌شود، بیان کرد: دو پایگاه امداد جاده‌ای در محور هراز مستقر است.

محمدرضا نصیری با اعلام اینکه برای ساخت ساختمان جدید پایگاه امدادی پلور، 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: این پایگاه از سال‌ها پیش در این منطقه دایر شده بود که عملیات اجرایی ساختمان آن به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایگاه امدادی کهرود نیز در محور هراز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: به‌زودی یک انبار جمعیت هلال‌ احمر مازندران نیز در بخش لاریجان احداث می‌شود.

نصیری با اعلام اینکه حدود 2هزار متر زمین به این منظور در اختیار هلال ‌احمر قرار گرفته است، گفت: شهرستان آمل در زمان حوادث به عنوان شهرستان پشتیبان استان تهران و مازندران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این اردوگاه و انبار می‌تواند در زمان حوادث به عنوان پشتیبان این استان‌ها در نظر گرفته شود.

نصیری گفت: این زمین در منطقه پلور و رینه احداث می‌شود.

انتهای ‌پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول