اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

توسعه انبارهای امدادی هلال‌احمر مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر مازندران از توسعه انبارهای امدادی این جمعیت در استان خبر داد.

توسعه انبارهای امدادی هلال‌احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، در مراسمی با حضور سید عیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار، مهدوی فرماندار بابل، مهدی ولی‌پور سرپرست جمعیت هلال‌احمر مازندران و جمعی از مسئولان شهری کلنگ انبار امدادی این شهرستان بر زمین زده شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم با تقدیر از خدمات گسترده جمعیت هلال‌احمر استان گفت: هلال‌احمر دایره مهرورزی، نوع‌دوستی و خدمت‌رسانی بی‌منت به همنوعان است.

هاشمی‌حیدری افزود: فرهنگ هلال‌احمر ریشه در آموزه‌های دینی ما دارد و ما باید از این ظرفیت بی‌نظیر به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای توانمندی‌های عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: جهان همواره آبستن حوادث گوناگون انسانی و طبیعی است و استان مازندران نیز جزء پنج استان حادثه‌خیز کشور محسوب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: از این رو ایجاد ساختاری قوی و منسجم برای مداخله موثر در بحران و امداد و نجات ضروری است.

معاون عمرانی استاندار مازندران تجهیز زیرساخت‌های امداد و نجات را در استان امری هوشمندانه توصیف کرد و بر توسعه این اقدامات تاکید کرد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان مازندران نیز در سخنانی با تقدیر از خیران و نیکوکاران عضو جمعیت هلال‌احمر به ویژه خانواده مرحوم قدوسی که زمین مورد نیاز برای احداث انبار امدادی بابل را به جمعیت استان اهدا کرده‌اند، گفت: بیشترین موقوفات و مصالحات جمعیت هلال‌احمر استان مربوط به شهرستان بابل است.

مهدی ولی‌پور توسعه انبارهای امدادی را برنامه راهبردی جمعیت استان در سال جاری برشمرد و تصریح کرد: امسال چند پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و انبار امدادی در شهرهای مختلف استان احداث خواهد شد.

وی همچنین وسعت انبار امدادی بابل را 600 متر مربع و اعتبار اولیه آن را یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای ‌پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول