اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت خبر داد

برگزاری مانور امدادی در منطقه اسفندقه جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت گفت: به مناسبت هفته هلال‌احمر 27 اردیبهشت ماه جاری مانور امدادی در منطقه اسفندقه برگزار می‌شود.

برگزاری مانور امدادی در منطقه اسفندقه جیرفت

وجیه‌الله بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به برگزاری مانور جمعیت هلال‌احمر در هفته جاری در مهد کودک‌ها اظهار داشت: در این هفته همچنین نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر در شهرستان جیرفت برگزار شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه اعطای درجه به امدادگران افزود: آموزش چهره به چهره در جمعه «ایمنی و ایمان» و ثبت نام و آموزش امداد همگانی نیز در این هفته انجام شده است.

بهادر با اشاره به برگزاری انتخابات سومین دوره مجامع جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت تصریح کرد: انتخابات در سه حوزه سالن شهید مداحی‌پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به عنوان سالن اصلی، دبستان فرهنگیان سالن فرعی و جمعیت هلال‌احمر در ساردوئیه برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت کل آرای مأخوذه را در این انتخابات 4 هزار و 346 نفر ذکر کرد و گفت: اعضای شورای اجرایی به ترتیب سید فریدون افضلی با 2 هزار و 766 رأی، محمد شریعتی با 2 هزار و 500 رأی، محسن آستانی با 2 هزار و 333 رأی، حسین صالحی با 2 هزار و 173 رأی و عبدالمجید سالاری با یک‌هزار و 392 رأی انتخاب شده‌اند.

وی ابراز داشت: کاظم سجادی‌نیا با 2 هزار و 244 رأی و مسعود فرودنیا با 865 رأی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

بهادر اذعان داشت: به مناسبت هفته هلال‌احمر 28 اردیبهشت ماه نیز تیم‌های امداد کوهستان استان کرمان در همایش کوهنوردی شرکت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت گفت: همچنین به مناسبت هفته هلال‌احمر 27 اردیبهشت ماه جاری مانور امدادی در منطقه اسفندقه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول