اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عملیات هلال احمر گیلان خبر داد

استقرار 350 امدادگر در پایگاه‌های امدادی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره عملیات هلال احمر گیلان از استقرار 349 امدادگر در 23 پایگاه امدادی ثابت و موقت این استان در تعطیلات خرداد جاری خبر داد.

استقرار 350 امدادگر در پایگاه‌های امدادی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی ظهر امروز در جلسه هلال احمر استان آمادگی این جمعیت برای ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات خرداد جاری را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مراسم 15 خرداد و با توجه به تعطیلات چند روزه و افزایش سفرهای استانی، تعداد 349 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان به همراه تجهیزات کامل امداد و نجات در 23 پایگاه ثابت و موقت در شهرستان‌ها و مسیرهای پر تردد، حادثه‌خیز و سواحل استان مستقر شدند و آماده ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

این مسئول، افزود: با تدابیر اندیشیده شده، امدادگران جمعیت هلال احمر در رشت نیز با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ضمن شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره)، آماده ارائه خدمات امدادی مورد نیاز هستند.

وی از مسافران خواست با رعایت قوانین و مقررات از وقوع هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری کنند و در صورت نیاز با تلفن 147 ندای امداد در باره حوادث طبیعی و برون شهری تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

 معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان نیز در جلسه مذکور از ارسال بالغ بر یک‌هزار دستگاه چادر امدادی از هلال احمر استان به منطقه زلزله‌زده ایلام خبر داد.

به گفته رضا همتی، در پی وقوع زلزله 5.5 ریشتری در 15 اردیبهشت امسال در استان ایلام و با توجه به تخریب منازل مسکونی در منطقه دهلران، با ارزیابی‌های به عمل آمده و اعلام نیاز، جمعیت هلال احمر گیلان یک‌هزار و 210 دستگاه چادر امدادی را با هدف حمایت و پشتیبانی از مردم آسیب‌دیده در زلزله به منطقه مذکور ارسال کرده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول