اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91 صورت می‌گیرد

واگذاری مسکن به 1000 مددجوی بهزیستی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تا پایان سال جاری به هزار مددجوی جامعه هدف سازمان بهزیستی، مسکن 99 ساله واگذار می‌شود.

واگذاری مسکن به 1000 مددجوی بهزیستی در قزوین

حسین افشارمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری مسکن به هزار مددجو جامعه هدف سازمان بهزیستی واگذار شود.

افشار بیان کرد: سال گذشته سازمان بهزیستی استان قزوین بر اساس سهمیه کشوری، یک هزار و 102 مددجو واجد شرایط اعم از معلولان و زنان سرپرست خانوار را در طرح نهضت مسکن اجاره 99 ساله ثبت‌نام کرد که با مسکن تعاونی مددجویان، تامین مسکن بیش از یک هزار و 500 مددجو جامعه هدف سازمان بهزیستی قطعی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: از این آمار به 500 نفر مددجو از جامعه هدف سازمان بهزیستی مسکن 99 ساله واگذار می‌شود و قرارداد مالکیت یک هزار نفر مددجو بهزیستی قطعی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: سهمیه نهضت مسکن سازمان بهزیستی استان قزوین در سال جاری یک هزار و 523 واحد مسکن است که در طی سال جاری تلاش می‌کنیم این سهمیه افزایش داده شود.

افشار اظهار کرد: باید برای سوق دادن بهتر زیستن جامعه هدف سازمان بهزیستی تلاش کرد تا آنان از زندگی بهتر بهره ببرند.

افشار توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی را از اهداف سازمان بهزیستی عنوان و بیان کرد: خدمت‌رسانی به جامعه هدف این سازمان نقش مهمی را در محرومیت‌زدایی دارد و در این راستا باید بیشتر تلاش کرد.

وی گفت: توانمندسازی مددجویان از راهکارهای مهم برای خارج کردن مددجویان از جامعه هدف این سازمان است که با تحقق این امر آسیب‌های اجتماعی جامعه هدف سازمان بهزیستی کنترل شده و کاهش می‌یابد.

افشار بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهمیت و تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر فعالیت‌های این سازمان برخوردار است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی دقیق از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول