اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری اداره بهزیستی آزادشهر انجام شد

تجلیل از مددجویان زن زیر پوشش بهزیستی

خبرگزاری فارس: با همکاری اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر از مددجویان زن زیر پوشش بهزیستی تجلیل شد.

تجلیل از مددجویان زن زیر پوشش بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در این مراسم که از سوی مرکز ترک اعتیاد بانوان رو به فردا وابسته به جمعیت خیریه نوید زندگی شهرستان آزادشهر برگزار شد از زنان نمونه سرپرست خانوار، زنان نمونه معلول، زنان نمونه کارآفرین، زنان نمونه‌ای که معتاد بوده‌اند و به صورت خود معرف پاک شدند، زنان نمونه‌ای که در پاک شدن همسران معتاد خود تلاش کردند، تجلیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر عصر شنبه در ابتدای این مراسم گفت: حضرت فاطمه (س) محور هستی بود و در واقع بخش زیادی از نعماتی که خداوند بر زمین قرارداد به احترام وجود با برکت آن انسان ملکوتی و الهی بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری خاطر نشان کرد: بر اساس یک حدیث قدسی خداوند به پیامبر می‌فرماید ای احمد اگر تو نبودی افلاک یا همان هستی را به وجود نمی‌آوردم و اگر علی نبود تو را هم خلق نمی‌کردم و اگر فاطمه نبود تو و علی را نمی‌آفریدم و این یعنی اینکه هر آنچه در این دنیا است به برکت وجود نازنین فاطمه است.

وی خطاب به بانوان افزود: با الگو گرفتن از رفتارها و کردارهای بی‌بی دو عالم بانو فاطمه زهرا (س) خود را مسافر بهشت کنید چرا که حدیث و روایت داریم که خداوند به غضب فاطمه غضبناک می‌شود و به رضایت فاطمه رضایتمند می‌شود.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر گفت: این مراسم به منظور گرامیداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س)، تولد امام خمینی (ره) و گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار شده و از گروهی از زنان و مادران نمونه شهرستان که تحت پوشش اداره بهزیستی قرار دارند، تجلیل می‌شود.

مسلم نوروزی اضافه کرد: در میان افراد برگزیده گروهی از بانوان معتادی که به صورت خودمعرف در این مرکز بستری شدند و پاکی خود را به دست آوردند وجود دارند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پاکی صددرصدی بانوان و آقایان معتاد باشیم و مراسم جشن تولد پاکی شهرستان را برگزار کنیم.

اضافه می‌شود مولودی‌خوانی و تجلیل از 18 بانوی نمونه که تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان بودند به همراه برنامه‌های شاد و طنز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول