اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

ملت ولایی ایران حامی سپاه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: مردم ولایی ایران همواره حامی سپاه و بسیج بوده و خواهند بود.

ملت ولایی ایران حامی سپاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامحسین آرام عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایی شهرستان اسلامشهر همواره ‌در صحنه‌های دفاع از انقلاب و آرمان‌های والا و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری موثر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اگر نگاهی به کارنامه مردم این شهرستان داشته باشیم، در می‌یابیم که آنها همواره در خط مقدم دفاع از آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب بوده‌اند.

سپاه و بسیج ضامن امنیت و اقتدار نظام هستند

فرماندار شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اینکه شجره طیبه بسیج از جمله پربرکت‌ترین یادگارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: آسایش و امنیت امروز ما مرهون فداکاری‌هایی است که بسیجیان و سپاهیان طی 3 دهه اخیر انجام داده‌اند.

آرام تاکید کرد: به طور قطع اگر نبود ایثار و فداکاری بسیجیان امروز کشورهای غربی بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های خود را علیه ایران اسلامی عملی کرده بودند.

وی افزود: مردم ولایی ایران اسلامی قدردان این تلاش‌ها بوده و همواره حامی بسیج و سپاه هستند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا کشورهای غربی علیه سپاه و بسیج توطئه می‌کنند؟ گفت: علت در ویژگی‌ها و دستاوردهای سپاه و بسیج است.

آرام تصریح کرد: آنها به خوبی دریافته‌اند که روحیه ایثارگری، ولایی و شهادت‌ طلبی بسیجیان مانع اصلی تحقق دسیسه‌های شوم آنها در ایران بوده و به همین دلیل با شجره طیبه بسیج و نهاد ارزشمند سپاه مخالفت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول