اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون بسیج هنرمندان شهرستان صدوق افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کانون بسیج هنرمندان در شهرستان صدوق افتتاح شد و با سرپرستی مصطفی دهقانی کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

کانون بسیج هنرمندان شهرستان صدوق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان استان یزد، طی مراسمی کانون بسیج هنرمندان شهرستان صدوق در محل پایگاه شهید بهشتی اشکذر افتتاح شد.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان بسیجی و مسئولان شهرستان حضور داشتند، سرهنگ صادق احمدی، فرمانده ناحیه بسیج صدوق با تاکید بر ضرورت توجه به هنر اسلامی، حضور بسیجیان را در عرصه لازم دانست و بر توجه بیشتر به این قشر از بسیج تاکید کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به وظایف و برنامه‌های  بسیج هنرمندان عنوان کرد: مقام معظم رهبری بعد از جنگ، بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و این امر نشان‌دهنده اهمیت توجه به مباحث فرهنگی و هنری است.

علی‌محمد پارساییان با اشاره به شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی به بیان اهمیت و جایگاه هنرمندان بسیجی در مقابله با جنگ نرم پرداخت.

وی افزود: در جبهه جنگ نرم دشمن با ابزار هنر و رسانه وارد شده است و هدف آن از بین بردن ارزش‌های اسلامی و دینی مردم است و به خوبی در این راه از ابزار هنر استفاده می‌کند به همین دلیل راه مبارزه با جنگ نرم دشمن، ورود هنرمندان بسیجی به این عرصه است.

در این مراسم مصطفی دهقانی به عنوان سرپرست بسیج هنرمندان شهرستان صدوق معرفی شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول