اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی مطرح کرد

بهره‌گیری از تمام ظرفیت بسیج با تعامل سه‌جانبه دولت، بسیج و خیّران

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت بسیج با شکل‌گیری تعامل سه‌جانبه بین بسیج، دولت و خیّران محقق می‌شود.

بهره‌گیری از تمام ظرفیت بسیج با تعامل سه‌جانبه دولت، بسیج و خیّران

غلامرضا تواضع صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به این سخن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که اگر از ظرفیتی که در بسیج وجود دارد غفلت کنیم در آتش دوزخ می‌سوزیم باید به این نکته توجه خاص شود و بر این اساس باید از تمام ظرفیت بسیج استفاده کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی افزود: به ‌عنوان مثال در بحث ریشه‌کن کردن فلج ‌اطفال در کشور از خدمات و ظرفیت بسیجیان استفاده‌های قابل توجهی شد.

وی تصریح کرد: اگر از امکانات و ظرفیت‌های بسیج استفاده نمی‌کردیم انجام دادن این مهم عملاً غیر ممکن بود و به پایان رسیدن آن سال‌ها به طول می‌انجامید و در نهایت شاید به طور کامل انجام نمی‌شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه تا به حال از راه ارتباط‌گیری با خیّران کارهای مفید و موثر بسیاری انجام شده‌ است، ادامه داد: اگر این تعامل دوجانبه به تعامل سه‌جانبه بین بسیج، دولت و خیّران تبدیل شود بازخورد کارها بسیار بیشتر و بهتر می‌شود.

تواضع افزود: گردهم جمع کردن افراد خیّر و نهادینه کردن فرهنگ وقف در این گروه در عرصه‌های مختلف چه ساخت مدرسه و مسجد و چه ساخت منزل یکی از نقاط عطف کار بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 500 میلیون تومان بودجه از محل قرارگاه خاتم‌الانبیا دریافت کردیم که با آن کارهایی از قبیل احداث 23 خانه بهداشت، احیای قنات، احداث چند خانه عالم، حمام، تکمیل و احداث مدرسه و غیره انجام دادیم.

وی ادامه داد: هم‌چنین از محل همین بودجه می‌توان به صورت مشارکتی با خیّران مناطق مختلف ساختمان‌ها و محل خدمات عام‌المنفعه را ایجاد کرد.

تواضع هم‌چنین افزود: در هفته گذشته در منطقه بردسکن 27 پروژه افتتاح و بهره‌برداری شد که تاثیر بسیار خوبی روی مردم داشت و با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول