اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی:

اعضای کانون عضو بسیج می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: کودکان و نوجوانان اعضای مراکز کانون پرورش فکری ارومیه عضو بسیج می‌شوند.

اعضای کانون عضو بسیج می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فریدون سیدمصطفوی در جلسه شورای پایگاه شهید رسول فرخی کانون استان اظهار داشت: تاسیس پایگاه بسیج کانون در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از بی‌نظیرترین حرکت‌های فرهنگی است.

وی افزود: بسیج به عنوان چراغ و راهنمای جامعه اسلامی و ملت ایران است و توفیق خدمت در این راه معنوی از مواهب الهی به شمار می‌آید.

سیدمصطفوی ادامه داد: پیروزی ما در دفاع مقدس حاصل رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که در آن دوران از لذات و هوس‌های نوجوانی برای خدا گذشتند و کمر به دفاع از ارزش‌های الهی بستند و از هیبت دروغین استکبار نهراسیدند.

به گفته وی حفظ روحیه کارآمدی و مسئولیت‌پذیری در کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان نوجوانان و تبیین دستاوردهای نظام در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سازندگی و همچنین روشنگری و آگاه‌سازی در مسائل فرهنگی و سیاسی و ارتقای روحیه استکبار‌ستیزی را از مهمترین اولویت‌ها خواند.

سیدمصطفوی اظهار داشت: نوجوانی دوره‌ای است که برای رقم‌زدن آینده هر فرد نقش حساس و تعیین‌کننده‌ای دارد و کسانی که به این رشد معنوی، علمی و فکری و کارآیی و قوت جسمی برسند، آینده درخشانی را برای خود تضمین می‌کنند.

به گفته وی پرداختن به کار تعلیم و تربیت این قشر از جامعه و به‌ویژه مسئله بسیج که یک امر همه جانبه مادی و معنوی محسوب می‌شود‌، حائز اهمیت بسیار است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: بسیج از تشکیلاتی است که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینای به مسائل روز و به نیاز ملت، تبدیل می‌شوند و همچنین مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می‌کند.

فرمانده حوزه 9 بسیج ادارات ارومیه نیز در این نشست گفت: برگزاری دوره طرح صالحان و برگزاری یادواره شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی به منظور اجرا در سال جدید خواهد بود.

حمید حق‌پرست دعوت از اعضای کودک و نوجوان به منظور عضویت در پایگاه بسیج کانون را یکی از مهم‌ترین حرکت‌های پایگاه عنوان کرد و یادآور شد: با این طرح شاهد تحولی جدید در حوزه بسیجیان کودک و نوجوان خواهیم بود.

وی همچنین از راه‌اندازی سیستم جامع سامانه بسیج به زودی در پایگاه خبر داد.

لازم به ذکر است، با ارائه طرح کودکان بسیجی فرم عضویت در بسیج انتشار و به منظور عضویت اعضا به مراکز ارومیه ارسال شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول