اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خبر داد

همدان میزبان مسابقات سنگ‌‌نوردی قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان 23 تا 25 تیرماه، میزبان مسابقات سنگ‌‌نوردی قهرمانی آسیا خواهد بود.

همدان میزبان مسابقات سنگ‌‌نوردی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بنا بر بررسی‌های انجام شده و تصمیمات اخیر در خصوص میزبانی رقابت‌های سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان آسیا؛ گروهی از مسئولان فدراسیون و کارگروه مربوطه، برای بازدید از امکانات و تجهیزات"همدان" عازم این استان شدند.

این سفر که با حضور مهدی داورپور، احمد شیرمحمد، محمد فهیمی و محمد طبیبی انجام شد و طی دیدار و گفت‌وگو با " سیدعبدی افتخاری" (مدیرکل ورزش استان) و "مهدی کرمی" (سرپرست هیئت) از سالن اختصاصی سنگ‌نوردی "همدان" نیز بازدید به‌ عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع نمایندگان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: در چهار سال اخیر با فعالیت‌های انجام شده، همدان به قطب کوهنوردی و اسکی کشور تبدیل شده است.

سیدعبدی افتخاری افزود: ساخت پناهگاه یخچال و کرکس اسدآباد، تعمیر و تجهیز پناهگاه میدان میشان و احداث پناهگاه کلاغ لانه از اقداماتی است که در زمینه زیرساخت‌های کوهنوردی استان انجام شده است.

وی گفت: برای نخستین بار در کشور سالن مجهز سنگ‌نوردی با ارتفاع 24 متر و با امکانات کاملی چون خوابگاه ورزشکاران، فضای اداری و فضای رستوران ساخته شده است و تیرماه امسال همزمان با برگزاری مسابقات آسیایی در همدان و با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید و انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه شاهد شکوفایی دوباره سنگ‌نوردی استان در کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در چهار سال اخیر معادل 30 سال گذشته برای کوهنوردی استان هزینه شده است و انرژی زیادی برای پیشرفت کوهنوردی و سنگ‌نوردی استان صرف شده که توقع از دوستان در مجموعه هیئت، بازگشت به روزهای درخشان گذشته و آغاز شکوفایی و رشد بهتر در کوهنوردی کشور است.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: استان همدان 23 تا 25 تیرماه، میزبان مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول