اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری مسابقات سنگنوردی بین‌المللی دهه فجر خبر داد

حضور 300 ورزشکار در مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی بین‌المللی دهه فجر از حضور 300 نفر در مسابقات سنگ‌نوردی بین‌المللی دهه فجر زنجان خبر داد و گفت: 22 نفر از ورزشکاران برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

حضور 300 ورزشکار در مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی زنجان
مهدی داورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان روز 12 بهمن آغاز می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات تا روز 16 بهمن ماه ادامه می‌یابد.

وی از حضور ورزشکاران 9 کشور خارجی در مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان خبر داد و گفت: مسابقات در خانه سنگ‌نوردان زنجان که در مجموعه ورزشی انقلاب قرار دارد، برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات سنگنوردی بین‌المللی دهه فجر زنجان با اشاره به اینکه یکی از سر طراحان به نام جهان در حال حاضر در زنجان حضور دارد، افزود: وی از طرف فدراسیون جهانی سنگ‌نوردی جهان معرفی شده است تا کار طراحی مسیرهای مسابقه را انجام دهد.

وی ملیت سر طراح حاضر در زنجان را کره‌ای اعلام کرد و اضافه کرد: هفت طرح شاخص ایرانی او را در طراحی مسیرهای برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی زنجان کمک می‌کنند.

داورپور ادامه داد: مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان در سه رشته سر طناب، بولدرینگ و سرعت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مجموع رشته‌های سر طناب، بولدرینگ و سرعت نیز جایزه دریافت می‌کنند، اضافه کرد: جوایز این دوره از مسابقات نقدی خواهد بود.

مسئول برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی بین‌المللی دهه فجر زنجان ادامه داد: در مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی زنجان نفرات اول تا ششم رشته بولدرینگ، نفرات اول تا هشتم دو رشته سرعت و سر طناب جوایز نقدی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی سنگ‌نوردی زنجان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، افزود: ورزشکاران طراز اول جهان در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

داورپور بر حضور تماشاگران زنجانی در سالن برگزاری مسابقات تاکید کرد و گفت: حضور تماشاگران در این دوره از مسابقات موجب ارتقای آن می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول