اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست کمیته صعودهای ورزشی کرمان مطرح شد

اجرا طرح استعدادیابی سنگنوردی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته صعودهای ورزشی هیئت کوهنوردی استان کرمان گفت: طرح استعدادیابی سنگنوردی در کرمان اجرا می‌شود.

اجرا طرح استعدادیابی سنگنوردی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین راینی‌نژاد ظهر امروز در نشست کمیته صعودهای ورزشی استان کرمان اظهار داشت: قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته، هیئت‌های شهرستان کمیته‌های خود را کامل و آغاز به کار کنند تا در آینده‌ای نزدیک اقدامات مربوط به شرکت در مسابقات مهمی مثل لیگ کرمان، المپیاد ایرانیان و جام باشگاه‌های آسیا را عملی کنیم. 

وی بیان داشت: طرح استعدادیابی نوجوانان و جوانان و آموزش سنگنوردان در کلاس‌های مربیگری، طراحی و داوری از جمله کارهای مهمی است که باید در سال جدید به طور مستمر اجرا شود تا صعودگران مستعد را به خوبی شناسایی و به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام کنیم. 

در این نشست که با حضور جمعی از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها برگزار شد، صالحه سلطانی رئیس کمیته آموزش استان کرمان نسبت به راه‌اندازی کلاس‌های تخصصی و علمی صعودهای ورزشی در کرمان قول مساعد داد و گفت: یکی از لازمه‌های اصلی کوهنوردی و هر‌گونه صعود ورزشی دانستن و آگاهی مداوم است که سعی داریم در کمیته آموزش با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این راه اقدامات مثبتی انجام دهیم.

دبیر هیئت کوهنوردی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به تلاش برای کاهش مشکلات کوهنوردان و سنگ‌نوردان کرمانی گفت: مشکلاتی مانند نبود وجود سالن اختصاصی برای سنگنوردان و تداخل تمرینات سنگنوردی با سایر رشته‌های ورزشی، امکانات بسیار اندک و گران‌ قیمت بودن وسایل سنگنوردی برای تأمین نیازهای سنگنوردان قابل تأمل است.

علیرضا باقری افزود: تلاش می‌کنیم تا با حمایت مسئولان اینگونه مشکلات را برطرف کنیم تا بار دیگر کرمان در سنگنوردی ایران و‌ آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول