اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهمن ماه صورت می‌‌گیرد

حضور سنگنوردان قزوینی در مسابقات سنگنوردی جام فجر زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از حضور سنگنوردان قزوینی در مسابقات سنگنوردی جام فجر زنجان خبر داد.

حضور سنگنوردان قزوینی در مسابقات سنگنوردی جام فجر زنجان
اسماعیل قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر از دوازدهم تا شانزدهم بهمن ماه در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار می‌شود، تیم هیئت کوهنوردی قزوین با 12 شرکت کننده در سه رشته سرعت، سرطناب و بولدرینگ با شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور به رقابت خواهد پرداخت.
وی با یادآوری اینکه رقابت میان سنگنوردان در روزهای دوازدهم تا پانزدهم صورت می‌گیرد و اختتامیه آن در روز شانزدهم بهمن برگزار خواهد شد، افزود: در پایان این دوره از مسابقات به تیم‌های برگزیده علاوه بر مدال، کاپ قهرمانی و اخلاق نیز اعطا خواهد شد.
دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین ادامه داد: در اولین روز از این مسابقات محسن بهشتی‌زاده، حسین جمالی و جلیل عباسی‌زاده از هیئت قزوین در رشته بولدرینگ به مصاف با رقیبان خود می‌روند، در روز چهاردهم بهمن، میثم افتخاری، امیر حسین کدخدازاده، سید محمد حسینی، محمدعلی حاج کریمی و محمد صادق‌پور در رشته سرطناب با ورزشکارانی از این رشته مسابقه می‌دهند و در روز پانزدهم نیز پویان سید عطاری، مهدی علی‌پور، کمیل طاهری و بهمن طاهر پوران به عنوان نمایندگان قزوین در رشته سر طناب در مسابقات حضور می‌یابند.
قبادی با یادآوری اینکه هیئت قزوین مقام اول کشور را داراست و سال گذشته نیز با کسب 900 امتیاز توانست به مقام اول دست یابد، یادآور شد: امید است ورزشکاران استان بتوانند به سرپرستی و مربی‌گری محمد وهابی، در این مسابقات نیز همچون دوره‌های گذشته برای استان افتخار بیافرینند.
وی صعود به دیواره خشچال الموت را در روز 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این هیئت در ایام دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کوهنوردان به واسطه نوع رشته ورزشی خود، در بسیاری از مواقع ممکن است در موقعیت‌های مکانی و زمانی خطرناکی قرار گیرند، نیاز به آموزش اصول اولیه امدادرسانی برای آنان به شدت احساس می‌شود و از همین رو هیئت کوهنوردی قزوین قصد دارد به مناسبت گرامیداشت این ایام با مشارکت جمعیت هلال احمر استان یک دوره آموزش کمک‌های اولیه ویژه کوهنوردان قزوینی را با هدف حفظ سلامتی این ورزشکاران در مواقع یاد شده برگزار کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول