اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مسابقات سنگنوردی جام فجر به میزبانی ‌زنجان

خبرگزاری فارس: مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر سال جاری به میزبانی شهر زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات سنگنوردی جام فجر به میزبانی ‌زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، مسابقات سنگنوردی جام فجر با حضور 100 ورزشکار از 12 کشور جهان در دهه فجر امسال برگزار می‌‌شود.
استاندار زنجان در ‌دیدار رئیس فدراسیون کوهنوردی با بیان اینکه ظرفیت‌های ورزشی استان قابل توجه می‌باشد اظهار داشت: از 80 تیم ورزشی استان هم‌اکنون 52 تیم در لیگ برتر حضور دارند.
محمد رئوفی‌نژاد افزود: در استان زنجان هیچ تیمی مورد حمایت بخش خصوصی نبوده و دلیل حمایت از تیم‌ها کاملا دولتی بوده به همین منظور در سال جاری 1.5 میلیارد تومان در راستای حمایت از تیم‌های ورزشی که در لیگ برتر حضور دارند اختصاص یافته است.
مقام عالی استان با بیان این مطلب که اعتبارات فصل 5 در استان قابل توجه است، گفت: کشف ظرفیت‌های مختلف ورزشی در استان عاملی در راستای نشاط و شادابی ورزش در استان شده است.
وی افزود: هم اکنون چهار نفر از اعضای تیم سنگنوردی کشور از استان زنجان هستند.
‌در ادامه رئیس فدراسیون کوهنوردی ‌با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ شاخص‌های سرانه ورزشی جزو استان‌های برخوردار است، گفت: اجرای مسابقات بین‌المللی سنگنوردی به لحاظ امکانات موجود در استان و همچنین مسابقه‌ای که در سال‌های 82 و 83 داشته می‌تواند شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر فراهم کند.
شاهی افزود: مسابقات بین‌المللی چهره واقعی نظام اسلامی را عیان خواهد ساخت و باعث می‌شود ظرفیت‌های گردشگری در مناطق شناسایی و آشکار شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول