اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد

مسابقات بین‌المللی مقدمه برگزاری مسابقات سنگنوردی جهان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان مقدمه برگزاری مسابقات جهانی در زنجان محسوب می‌شود.

مسابقات بین‌المللی مقدمه برگزاری مسابقات سنگنوردی جهان در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 270 ورزشکار در مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان اظهار داشت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ایران و چند کشور خارجی در زنجان برگزار می‌شود.

ایرج رحمانی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان با اعتمادی که فدراسیون کوهنوردی و سنگنوردی به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان کرد به این استان واگذار شده است، افزود: شش ماه پیش تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری زنجان و فدراسیون کوهنوردی ‌برای برگزاری این مسابقات در زنجان به امضا رسید.

وی با اشاره به اینکه مسابقات برنامه‌ریزی شده برای زنجان نخستین مسابقات مستر کاپ زنجان است، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی این دوره از مسابقات برگزاری مسابقات برای آقایان و خانم‌ها است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان پیش زمینه برگزاری مسابقات سنگنوردی جهان در زنجان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش کمیته‌هایی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان تشکیل شده است، گفت: با همکاری استانداری زنجان همه هماهنگی‌های لازم در این رابطه بین ارگان‌های مختلف ایجاد شده است.

رحمانی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان در سالن شش هزار نفری خبر داد و تصریح کرد: با ایرادات تذکر داده شده از طرف نماینده فدراسیون جهانی این مسابقات به سالن اختصاصی سنگنوردی منتقل شده است.

وی با اشاره به کم بودن زمان برای آماده کردن سالن برای برگزاری مسابقات دو رشته بولدرینگ و سختی مسیر (سر طناب) در سالن اختصاصی سنگنوردی زنجان گفت: طی دو روز این سالن برای این مسابقات آماده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: آماده شدن سالن برای برگزاری مسابقات پس از ایرادهای اظهار شده توسط ناظر فدراسیون جهانی با تلاش همکاران فدراسیون کوهنوردی و هیئت کوهنوردی استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه مطلوب ورزشکاران استان زنجان در بسیاری از رشته‌های ورزشی اضافه کرد: در رشته سنگنوردی نیز ورزشکاران زنجانی رتبه‌های خوبی را دارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول