اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی کرمان:

اولویت تعیین وضعیت خانه سنگ کرمان است/ سنگنوردی را از گوشه‌نشینی بیرون می‌آوریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کرمان گفت: برای ایجاد یک سالن سنگنوردی خوب باید هر چه سریع‌تر تکلیف خانه سنگ کرمان مشخص شود.

اولویت تعیین وضعیت خانه سنگ کرمان است/ سنگنوردی را از گوشه‌نشینی بیرون می‌آوریم

محمدباقر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از 23 فروردین ماه سال جاری هدایت هیئت کوهنوردی شهرستان کرمان را عهده‌دار شدم و تا‌کنون موفق به برگزاری سه جلسه هم‌اندیشی با همه صاحب نظران این رشته در کرمان شده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اهمیت بسیاری از مسائل سعی کردیم تا با اولویت‌بندی، مباحث مهم را شناسایی کنیم و برای عملی کردن هرچه سریع‌تر آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

احمدی خاطر‌نشان کرد: یکی از اولویت‌هایی که درخواست اولیه سنگنوردان و صخره‌نوردان کرمانی بود، مشخص شدن وضعیت خانه سنگ کرمان است که سال‌ها بلاتکلیف مانده و برای آن که از این حالت رکود بیرون آید، باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی گفت: در همین راستا جلساتی را با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته و از آنها خواسته‌ایم تا نسبت به در اختیار گذاشتن خانه سنگ به هیئت همکاری لازم را داشته باشند که آنها قول داده‌اند در این راستا مشکل را رفع کنند.

احمدی ابراز داشت: در هیئت را به روی همه صاحب‌نظران باز کرده‌ایم و از آنها خواسته‌ایم هرگونه کمکی که نیاز است، برای پیشرفت سنگنوردی و کوهنوردی استان کرمان انجام دهند.

وی تصریح کرد: پس از آنکه در این هفته وضعیت سالن مشخص شد، دوره‌های آموزشی صخره‌نوردی را با چند مربی کارکشته و مجرب پیگیری می‌کنیم.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کرمان ابراز داشت: سنگنوردی کرمان در گذشته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است و ما باید تلاش کنیم تا به روزهای اوج خود باز گردد.

وی اذعان داشت: در این راه باید سعی شود همه کسانی که به هر طریقی از هیئت خرده‌ای به دل داشتند را دوباره به میدان برگردانیم.

احمدی از برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی در آینده‌ای نزدیک در کرمان خبر داد و گفت: ورزش کوهنوردی و صخره‌نوردی باید از گوشه‌نشینی و رکود بیرون آید و ما در تلاش هستیم تا با استفاده از افراد با تجربه فعالیتی مفید در این هیئت مدال‌آور در کرمان انجام دهیم. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول