اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تایید فدراسیون جهانی سنگنوردی صورت می‌گیرد

ثبت مسابقات سنگنوردی دهه فجر در تقویم آسیایی و جهانی

خبرگزاری فارس: مسابقات سنگنوردی دهه فجر زنجان در صورت تایید فدراسیون جهانی سنگنوردی در تقویم آسیایی و جهانی ثبت می‌شود.

ثبت مسابقات سنگنوردی دهه فجر در تقویم آسیایی و جهانی
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بازدیدی که رئیس فدراسیون جهانی از مسابقات بین‌المللی سنگنوردی دهه فجر در زنجان خواهد داشت، اظهار داشت: در صورت میزبانی شایسته این رقابت‌ها توسط زنجان، این مسابقات در تقویم آسیایی و جهانی ثبت می‌شود.
ایرج رحمانی افزود: مسابقات بین‌المللی سنگنوردی دهه فجر با حضور 9 کشور خارجی و 400 ورزشکار و 60 تن از عوامل اجرایی در زنجان برگزار می‌شود، که این حضور فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش استان زنجان است.
وی در ادامه افزود: در این دوره از میزبانی‌ها این رقابت‌ها برای نخستین بار به صورت آزمایشی در تقویم فدراسیون جهانی درج شده است و توسط رئیس فدراسیون جهانی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه این مسابقات بسیار حائز اهمیت است، گفت: در صورت نظر مساعد و مثبت رئیس فدراسیون جهانی این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون آسیایی و جهانی درج خواهد شد که در صورت وقوع چنین موفقیتی امیدواریم زنجان در آینده نیز میزبان این مسابقات باشد.
وی هدف از تشکیل این ستاد را برگزاری شایسته و بایسته این مسابقات و تقسیم مسئولیت‌ها و وظایف بیان کرد و افزود: بدون شک اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بدون حمایت و پشتیبانی سایر ارگان‌ها و نهادها نمی‌تواند این مسابقات را به نحو مطلوب به انجام رساند.
رحمانی ادامه داد: امیدواریم با این میزبانی و مهمان نوازی مردم ایران به ویژه استان زنجان خاطرات خوشی برای این ورزشکاران رقم بزنیم، که بدون شک در چنین وضعیتی خود این افراد بهترین مبلغان برای کشور عزیزمان ایران و استان زنجان خواهند بود.
وی تصریح کرد: در این مسابقات ورزشکاران کشورهای کره، روسیه، ایتالیا، لهستان، چک، اوکراین، قزاقستان، آذربایجان و لبنان حضور دارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول