اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اجرایی مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان:

مقدمات برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی دهه فجر فراهم شده است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اجرایی مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان گفت: مقدمات برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی دهه فجر در زنجان فراهم شده است.

مقدمات برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی دهه فجر فراهم شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان محبوب محمودزاده اظهار داشت: به منظور میزبانی شایسته این رقابت‌ها ستاد ویژه‌ای به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری تشکیل شده که شامل پنج کمیته اجرایی، امنیت، تبلیغات و اطلاع رسانی، پزشکی و پشتیبانی است.

وی افزود: ورزشکاران از 12 بهمن وارد زنجان می‌شوند که از فردای آن به مدت چهار روز در سه رشته بولدرینگ، سرطناب و سرعت به رقابت می‌پردازند.

مسئول کمیته اجرایی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در دو سالن 6 هزار نفری و اختصاصی سنگنوردی به صورت همزمان آغاز می‌شود یادآور شد: در این مسابقات 25 ورزشکار زن و مرد از کشورهای خارجی و بیش از 400 ورزشکار داخلی در آن شرکت می‌کنند که رقابت‌های آنان توسط 18 داور داخلی مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات برای نخستین بار در تقویم فدراسیون جهانی کوهنوردی به صورت آزمایشی ثبت شده است که استان زنجان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و همچنین امکانات و تجهیزات و پیشینه خوبی که در میزبانی اینگونه رقابت‌ها دارد برگزار کننده این رقابت‌ها است.

محمودزاده گفت: مقدمات این مسابقات با حمایت استاندار زنجان و همدلی و همراهی ارگان‌های مختلف آماده شده است که امیدواریم با میزبانی شایسته این رقابت‌های بین‌المللی در بازیدی که نماینده فدراسیون جهانی می‌کند، بتوانیم این رویداد مهم را برای همیشه در تقویم فدراسیون جهانی ثبت کنیم.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول