اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کوه‌نوردی کرمان خبر داد

راهیابی اعضای تیم سنگ‌نوردی کرمان به تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوه‌نوردی استان کرمان گفت: مسابقات سنگ‌نوردی جوانان و نوجوانان استان کرمان به منظور شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در کرمان برگزار شد و اعضای تیم استان کرمان مشخص شدند.

راهیابی اعضای تیم سنگ‌نوردی کرمان به تیم ملی

علیرضا باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با برگزاری مسابقات انتخابی تیم سنگ‌نوردی استان کرمان که به مدت سه روز برگزار شد و عصر دوشنبه خاتمه یافت‌، تیم استان کرمان راهی مسابقات انتخابی تیم ملی می‌شود.

باقری گفت: اعضای انتخابی تیم سنگ‌نوردی استان کرمان به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی، مرداد ماه عازم مازندران می‌شوند تا ملی‌پوشان کرمانی هم بتوانند تیم ملی را در مسابقات آسیایی همراهی کنند.

وی با اشاره به پایان یافتن رقابت‌های استان و انتخاب تیم منتخب کرمان خاطر نشان کرد: در رده سنی نوجوانان "ب" و در رشته سرطناب ‌امین اسماعیل‌ساردو و محمد‌حسین عبدالرحمانی اول مشترک شدند و امین رامشک و امیرحسین زندی با کسب مقام‌های دوم و سوم به تیم استان کرمان راه یافتند.

باقری افزود: در نوجوانان "الف" رضا حاج‌علیزاده و مصطفی محمدیان اول مشترک شدند و علی چاوشیان و علی رحیمی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی گفت: در رده سنی جوانان صالح برومند، فرشاد زندی گوهرریزی و ابراهیم دلیری با کسب مقام‌های اول تا سوم راهی مسابقات انتخابی تیم ملی می‌شوند.

باقری تصریح کرد: در بخش بانوان در رشته سرطناب و در رده سنی نوجوانان "ب" نیز شنیده هروی و یاسمن سرچشمه‌پور اول مشترک شدند و حدیث نظری و محدثه ابراهیمی در رده‌های بعدی ایستادند.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان "الف" نازنین امیری، بهاره بدرآبادی و زهرا مرادی نمایندگان استان کرمان در انتخابی تیم ملی هستند.

باقری ابراز داشت: در رده سنی جوانان نیز کبری لکزایی‌فر به مقام نخست دست یافت و فاطمه اعتباری و زینب سلجوقی با قرار گرفتن در رده‌های دوم و سوم به تیم استان راه یافتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول